اسلایدرفرهنگی

چه فیلم هایی در سینماهای مشهد اکران می‌شود ؟

امروز شنبه 12 مهر ماه وارد اکران در سینماهای مشهد می‌شود. به گزارش صدای مشهد، نام و داستان این فیلم‌های سینمایی به شرح زیر است

درخونگاه

درخونگاه فیلمی به کارگردانی سیاوش اسعدی و نویسندگی نیما نادری و سیاوش اسعدی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم در سال ۱۳۹۷ در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است.
درخونگاه روایتگر داستان زندگی مردی به نام رضا است که در اوایل دهه ۶۰ ایران را به قصد کار به مقصد ژاپن ترک کرده است.
در این اثر سینمایی بازیگرانی چون امین حیایی، ژاله صامتی و پانته‌آ پناهی‌ها حضور دارند.
این فیلم در پردیس سینمایی هویزه، اطلس و ویلاژتوریست در حال اکران است.

سال دوم دانشکده من

سال دوم دانشکده من محصول ۱۳۹۶ تازه‌ترین فیلم رسول صدرعاملی در مقام کارگردان بعد از ۹ سال پس از ساخت فیلم در انتظار معجزه است. این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای از پرویز شهبازی است و از ۹۰۰ نفر تست گرفته شد که در نهایت ۲۲ نفر بازیگر و ۲ چهره جدید به سینما معرفی شدند.
این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.
فیلم روایتگر مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده است که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می‌روند.
در این فیلم سها نیاستی، فرشته ارسطویی، علی مصفا، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی و نیلوفر خوش خلق به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم هم‌اکنون در پردیس سینمایی اطلس، هویزه و ویلاژتوریست در حال اکران است.

شاه کش

فیلم سینمایی «شاه‌کش» به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه‌کنندگی عباس نادران است که از هفته گذشته اکران آن در سینماهای مشهد آغاز شده است، این فیلم دومین اثر سینمایی «وحید امیرخانی» بعد از «در مدت معلوم» است. تولید «شاه‌کش» در سال ۹۶ به پایان رسید و بعد از ۲ سال روانه سینماها شد.
در این اثر سینمایی بازیگرانی چون مهناز افشار، هادی حجازی‌فر، مهدی کوشکی، علی‌رضا کمالی، فرید سجادی حسینی، پیمان مقدمی و مجید صالحی حضور دارند.
در خلاصه داستان «شاه‌کش» آمده است «گوزن قرمز از پشت صخره یخ‌زده، نگاهی به مرد شکارچی که سیگاری دود می‌کند، می‌اندازد؛ گرگ، مچاله از سرما سرفه‌ای می‌کند؛ گوزنِ قرمز: می‌خواد چی کار کنه؟ گرگ: نمی‌دونه می‌خواد چی کار کنه؛ گوزنِ قرمز: اینا که نمی‌دونن می‌خوان چی کار کنن خطرناک‌ترن… من برمی‌گردم!»

ماجرای نیم‌روز ۲: رد خون

«ماجرای نیمروز: رد خون»، دنباله فیلم سینمایی ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و نویسندگی حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و با نامزدی در ۱۲ رشته این جشنواره، توانست ۳ سیمرغ بلورین بدست آورد.
روایت کلی این فیلم پیرامون اتفاقات بعد از پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ و عملیات مرصاد است. نیروهای امنیتی ایران متوجه حضور نفوذی‌های سازمان مجاهدین خلق در جبهه می‌شوند. با ارسال دو مأمور امنیتی به بغداد می‌خواهند قبل از شروع عملیات فروغ جاویدان، عباس زریباف فرمانده این عملیات را ترور کنند. اما داستان طور دیگری رقم می‌خورد.
در این فیلم بازیگران چون جواد عزتی و هادی حجازی فر به ایفای نقش می‌پردازند.

هیجان جوانی

«کروکودیل» به کارگردانی مسعود تکاور و تهیه‌کنندگی عزت‌اله جامعی ندوشن در دو سینمای اطلس و هویزه به نمایش گذاشته شده است. در این فیلم بازیگرانی چون کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، حسین مهری، الهه حصاری، رضا یزدانی، علی‌رضا مهران، رامین پرچمی، افسانه چهره آزاد و رامتین خداپناهی حضور دارند.
این فیلم که یک فیلم با فضایی حادثه‌ای است، داستان چند جوان است که می‌خواهند از مسیری سریع اما پر خطر، همه چیز را یک شبه بدست بیاورند، اما …

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید