ورزشی

چمنیان: طرح‌های استعدادیابی هیات فوتبال ادامه یابد

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: عملکرد یک سال اخیر هیات فوتبال استان را مثبت ارزیابی می‌کنم و مجموعه مدیریت هیات به نظرم در این یک سال به شناخت کافی رسیده است.

عباس چمنیان در خصوص عملکرد هیات فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: در این یک سال فضای خوبی در فوتبال استان ایجاد شده و چالش و حاشیه نداشتیم و با این روند به آینده امیدوارم شدیم.

وی با بیان اینکه با روی کار آمدن مدیریت جدید در هیات فوتبال، به یک‌ سال فرصت نیاز است تا از وضعیت فوتبال استان شناخت ایجاد شود، ادامه داد: شرایط ریاست با زمانی که برای تصدی این پست کاندیدا می‌شوید، تفاوت زیادی دارد چون تحلیل شما یک تحلیل بیرونی است اما زمانی که درگیر اتفاقات فوتبال باشید متوجه کم و کاستی‌ها خواهیدشد. در این یک سال اصولی به شناخت خوبی از اوضاع فوتبال استان رسیده و باید با یک برنامه‌ریزی مناسب آماده یک حضور قدرتمند در سه سال آینده باشد.

وی تصریح کرد: از دیگر اتفاقات مثبت هیات جدید حضور افراد جوان است که وقت کافی برای فوتبال می‌گذارند و ارتباط خوبی با بدنه فوتبال استان برقرار کردند، افراد جوان در کمیته‌های مختلف با انرژی بالا فعالیت می‌کنند. حضور حیدری‌، مرتضایی، طیبی و … باعث امیدواری به موفقیت فوتبال خراسان رضوی شده‌است. به گمانم همیشه باید فوتبال مملو از افرادی باشد که به دنبال منفعت شخصی نیستند و دغدغه پیشرفت فوتبال را دارند.

مدرس AFC ادامه داد: البته خراسان رضوی گستردگی زیادی دارد و از جهت دیگر فوتبال پدیده‌ای قابل توجه در سراسر دنیاست که بر سایر عوامل اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی تاثیرگذار است. 

چمنیان در بیان پیشنهاد خود برای بهبود اوضاع فوتبال استان گفت: باید به صورت خاص روی توسعه فوتبال استان فعالیت کنیم؛ البته که در طول این یک سال نشانه‌های خوبی دیدیم مانند استعدادیابی حاشیه شهر که واقعا باید به دوستان خسته نباشید بگویم. امیدوارم این طرح‌ها ادامه و توسعه یابد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال نوجوانان تاکید کرد: سه کمیته جوانان و استعدادیابی، کمیته آموزش و کمیته مربیان باید قوی‌تر از سایر بخش‌ها فعالیت داشته باشند و افرادی که در این سه بخش حضور دارند باید از سه فاکتور سلامت، تخصص و صداقت بهره‌مند باشند تا شاهد اتفاقات بهتری فوتبال قهرمانی و فوتبال پایه استان باشیم./ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید