شهری

پویش “عاقل باشیم، ناقل نباشیم” در مشهد راه‌اندازی شد

رئیس گروه پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد گفت: پویش مردمی “عاقل باشیم، ناقل نباشیم” با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مشهد راه‌اندازی شد.

به گزارش صدای مشهد، وحید اکلملی افزود: این پویش به همت گروه‌های واکنش اضطرار محلات و نیروهای دوام ثامن در مقابله با کرونا راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: این پویش در ۱۰ تقاطع پر رفت و آمد شهر به مدت چهار روز با ۸۰۰ نفرساعت در سه محور استفاده صحیح از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت حق شهروندی و بهداشت فردی اجرا می‌شود.

رییس گروه پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد گفت: در این پویش، افراد با در دست داشتن تابلو نوشته‌هایی در ۲ رنگ قرمز و سبز هشدارها و توصیه‌های لازم را به شهروندان ارائه می‌دهند.

وی افزود: کادر درمانی نیاز به استراحت دارند لذا برای سلامتی خود و کادر درمانی باید با رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک، شیوع ویروس کرونا را کنترل کرد.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۸۶ هزار و ۵۲۳ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۱۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۵ هزار و ۲۸۹ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۲۴۹ هزار و ۲۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید