اسلایدرفرهنگی

پویش رسانه‌ای «جان ایران» ؛ حرکتی برای محکومیت «شارلی ابدو» در اهانت به رهبرانقلاب

به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان رضوی برگزار می‌شود

حجت الاسلام افکار، از برگزاری پویش رسانه‌ای «جان ایران» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: این پویش با هدف محکومیت اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقام رهبری و مرجعیت شیعه برگزار می شود.
به گزارش صدای مشهد، حجت الاسلام و المسلمین «حسن افکار» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از آغاز به کار پویش رسانه ای «جان ایران» در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» خبر داد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) امروزه به قدرت برتر منطقه تبدیل شده است و دشمنی و کینه توزی دشمنان ریشه در این قدرت و اقتدار دارد.

پویش رسانه‌ای «جان ایران» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان رضوی برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه این اقدامات و حرکت‌های سخیف و شرم آور به بهانه آزادی بیان، ثمره‌ای جز بی‌آبرویی برای سردمداران و فرهنگ منحط غربی در پی نخواهد داشت، افزود: این اقدام بزدلانه موجب جریحه دار شدن احساسات مسلمانان و شیعیان جهان شده است.

وی با بیان اینکه همه ما باید در این برهه حساس و به فرموده مقام عظمای ولایت در «پیچ تاریخی انقلاب اسلامی» هوشیار باشیم، تصریح کرد: پویش رسانه ای «جان ایران» یک اقدام رسانه ای در راستای تحقق این هدف است که با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی، تولیدات رسانه ای را در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین افکار گفت: این پویش رسانه ای به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در قالب های رسانه ای کلیپ، اینفوگرافیک، عکس‌نوشت، پوستر، پادکست، موشن‌گرافی و فیلم کوتاه  با موضوع ارادت به ساحت رهبری و مقام زعامت و مرجعیت شیعه در حال اجرا است.

گفتنی است، علاقه مندان جهت شرکت در این پویش رسانه ای #جان_ایران تولیات و آثار خود را در پیام رسان های ایرانی ایتا و روبیکا به شماره همراه ۰۹۳۰۵۳۳۹۳۱۱ ارسال کنند . به ۳۰ اثر برگزیده  جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید