اجتماعی

پویش‌های مردمی دهه آخر صفر باید در تمام طول سال تمام داشته باشد  

مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی در بازدید از قرارگاه هم محله امام رضا عنوان کرد

مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی در بازدید از قرارگاه هم محله امام رضا گفت: باید از ظرفیت پویش‌های مردمی دهه آخر صفر مانند هم محله امام رضا باید در تمام طول سال استفاده کرد.

به گزارش صدای مشهد به نقل از روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان، حجت الاسلام ایزدی مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی، از قرارگاه «هم‌محلۀ امام رضا علیه‌السلام» دیدار و در جریان برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام‌شده برای سامان‌دهی اسکان و خدمات زائرین دهۀ ‎ آخر صفر قرار گرفتند.

 

ایشان در پایان دیدار از زحمات فعالان ودست‌اندرکاران قرارگاه «هم‌محلۀ امام‌رضا علیه السلام»و همسنگران مسجدی قدردانی و بر ادامه فرهنگ‌سازی و گسترش این پویش بعد از دهه آخر صفر و در تمامی ایام سال تاکید نمود.

 

گفتنی است مردم مشهد در پویش هم محله امام رضا (ع) با خدمت به زائران رضوی در سه عرصه اسکان در منازل، حمل و نقل رایگان و نذر خدمت و مهارت، خادم واقعی آستان ملک پاسبان رضوی خواهند شد. بر اساس این پویش که با محوریت مساجد برنامه‌ریزی شده است، هر محله مشهد حداقل هشت خانواده مجاوران، توفیق خدمت به زائران امام رضا (ع) را خواهند داشت. مجاوران بارگاه رضوی برای شرکت در پویش هم محله امام رضا (ع) می‌توانند به آدرس zaer.masjedona.ir مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید