اسلایدراقتصادی

پلمپ دو واحد تولید پفک در مشهد

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۹ هزار و ۳۳ کیلوگرم فراورده حجیم شده غیر بهداشتی شامل پفک و بلغور ذرت از ۲ کارگاه تولیدی در حاشیه شهر مشهد کشف شد.

به گزارش صدای مشهد، بخشعلی بیاتی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت چند واحد کارگاهی در زمینه تولید پفک غیربهداشتی در حاشیه شهر مشهد مقدس؛ کارشناسان این اداره کل با همراهی کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و بسیج ناحیه بلال مشهد آنها را شناسایی کرده و این ۲ کارگاه تولیدی غیر مجاز مهرو موم شد.

وی بیان کرد: با حضور کارشناسان این اداره کل در کارگاه اول ۵۳۰ کیلوگرم فراورده حجیم شده (پفک)، یکهزار کیلوگرم بلغور ذرت، ۳۵۰ کیلوگرم طعم دهنده پودر آب پنیر و تجهیزات و ادوات تولید و از کارگاه دوم نیز ۵۲۸ کیلوگرم فراورده حجیم شده (پفک) و هفت هزار و ۲۵۰ کیلوگرم بلغور ذرت و تجهیزاتی نظیر میکس و آسیاب کشف شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: در ادامه رسیدگی و جلوگیری از فروش محصولات تولیدی واحدهای یاد شده در مراکز عمده فروشی حاشیه شهر مشهد نیز ۳۷۵ کیلوگرم از محصولات یکی از این واحدها جمع آوری شد.

بیاتی اظهار داشت: برای مدیران واحدهای مزبور پرونده تخلف تحت عنوان تقلب در تولید و عرضه به ارزش ۵۰ میلیون تومان تنظیم و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی معرفی شد.

وی به شهروندان توصیه کرد که ضمن دقت در خرید مواد غذایی مورد نیاز خود، در صورت دریافت هر نوع گزارشی در خصوص تولید این گونه محصولات غیر بهداشتی، موضوع را به سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید