اسلایدرفرهنگی

پخش برنامه «مدرسه کنکور تلویزیونی ایران» در شبکه آموزش با هدف عدالت آموزشی

مدیر شبكه آموزش سیمای رسانه ملی از پخش برنامه مدرسه كنكور تلویزیونی ایران در شبكه آموزش خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، دکتر علی عبدالعالی در گفتگو با برنامه «خانه انقلاب» رادیو انقلاب اظهار کرد: از فردا روز مبعث پیامبر مهربانی‌ها مدرسه کنکور تلویزیونی ایران پخش می‌شود.

عبدالعالی اضافه کرد: امروز دانش‌آموزی که در منطقه کم‌برخوردار زندگی می‌کند و دانش‌آموزی که در شمال شهر زندگی می‌کند به طور حتم از آموزش یکسانی برخوردار نیستند.

مدیر شبکه آموزش سیمای ملی افزود: آنچه برای مسئولان ما ترسیم می‌شود در عمل پیاده‌سازی نمی‌شود و روز به روز این بی‌عدالتی بیشتر و بیشتر می‌شود. هر ساله به مشاهده آماری که سازمان سنجش می‌دهد کاملا متوجه این بی‌عدالتی اجتماعی می شویم. البته این بیماری درمان دارد.

دکتر عبالعالی بیان کرد: برای از بین بردن این بی‌عدالتی آموزشی از ساعت ۵ عصر تا ۹ شب برنامه‌ای در ۳ رشته ‌علوم انسانی، ریاضی فیزیک و علوم تجربی به نام مدرسه کنکور تلویزیونی ایران پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه کاملا رایگان و با تدریس بهترین و برترین استادهاست، تشریح کرد: به محضی که این کلاس‌ها شروع می‌شود دانش‌آموز به طور رایگان یک جزوه از همان استاد را دریافت می‌کند، این برنامه از فردا که مبعث پیامبر است آغاز می‌شود. علاوه بر اینکه تکرار این برنامه هم ساعت ۵ صبح تا ۹ صبح است و دانش‌آموزان با برترین اساتید کار می‌کنند.

وی تصریح کرد: باید همه دانش‌آموزان کشور از عدالت آموزشی استفاده کنند. ما حتی بابت پولی که به استادها قرار است پرداخت کنیم شرط گذاشتیم که یک ناظری باشد و اگر استادی نکته‌ای را مطرح نکند او را جریمه می‌کنیم. تنها مسؤلان باید این موقعیت را بخشنامه کند و رسانه ملی این موضوع را تبلیغ کند.

این برنامه کاملا رایگان و با تدریس بهترین و برترین استادهاست

وی گفت: الان تنها اشکال این کار در مدت زمان آن است که این چند ساعت برای آموزش کم است و باید زمان این ساعات افزایش یابد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید