اسلایدرسیاسی

نماینده مجلس: استاندار جدید باید با ظرفیتهای خراسان رضوی آشنا باشد

نماینده مردم بجستان و گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شاخصه مهم برای استاندار جدید خراسان رضوی پس از عزیمت رزم‌حسینی به وزارت صمت باید آشنایی با همه ظرفیتهای اجتماعی و اقتصادی این استان باشد.

به گزارش صدای مشهد، محمد صفایی‌دلویی پیرامون ویژگیهای لازم برای تصدی سمت استانداری خراسان رضوی از دید نمایندگان مجلس، افزود: استاندار جدید باید سابقه مدیریت موفق نیز داشته باشد زیرا فرصت آزمون و خطا نداریم.

وی ادامه داد: همچنین شخصیتی که قرار است سکان استانداری خراسان رضوی ره به دست گیرد می‌بایست از خلاقیت مدیرتی لازم برخوردار باشد تا بتواند این استان را با در نظر گرفتن همه ظرفیتهای مختلفش به سمت توسعه شایسته هدایت نماید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: گرچه فرد بومی با ظرفیتها خراسان رضوی آشنایی است اما شاید تاکید بر اینکه استاندار جدید اهل کجا می‌باشد شاخصه چندان خوبی نباشد زیرا اهلیت داشتن نسبت به موضوع مهم است، یعنی استاندار جدید خراسان رضو باید از اهلیت لازم برخوردار باشد.

وی افزود: شناخت ظرفیتهای انسانی و اجتماعی در یک دوره یک هفته تا و یک ماهه بدست نمی‌آید بنابراین باید کسی به عنوان استاندار خراسان رضوی انتخاب شود که یا پیش از این در همین استان مسوولیت داشته و یا بومی خراسان رضوی باشد. 

صفایی‌دلویی همچنین درباره تاریخ دقیق برگزاری نشست مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی برای رایزنی به منظور تعیین گزینه پیشنهادی استاندار جدید خراسان رضوی ابراز به اطلاعی کرد./ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید