فرهنگی

نمایش آثاری با محوریت امام رضا(ع) و طرح‌های مذهبی در نمایشگاه «ثامن‌الائمه»

نماینده اساتید پیشکسوت انجمن هنرهای تجسمی خراسان رضوی گفت: در نمایشگاه هنرهای تجسمی ثامن‌الائمه(ع) آثاری با محوریت امام رضا(ع) و طرح‌های مذهبی به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش صدای مشهد،سید محمود ضیایی در خصوص برگزاری نمایشگاه «ثامن‌الائمه(ع)» اظهار کرد: در این نمایشگاه هنرهای تجسمی که با عنوان ثامن الائمه به مناسبت دهه کرامت در حال برگزاری است، ۸۰ هنرمند با ۱۲۰ اثر و با سبک های نقاشی، نقاشی خط، نگارگری و نقش برجسته با محوریت امام رضا(ع) و با طرح های مذهبی حضور پیدا کرده‌اند.

دبیر نمایشگاه هنرهای تجسمی ثامن الائمه(ع)، گفت: بنده علاوه بر اینکه دبیر نمایشگاه هستم به عنوان هنرمند در این نمایشگاه با دو اثر «گلزار رسالت» و «ضامن آهو» حضور پیدا کرده‌ام و در زمینه فلزنگاری و نگارگری نوین فعالیت می‌کنم.

ضیایی در خصوص استقبال از نمایشگاه گفت: استقبال از نمایشگاه هنرهای تجسمی ثامن‌الائمه(ع) که به مناسبت دهه کرامت در مجتمع امام رضا(ع)، واقع در پارک ملت درحال برگزاری است، تاکنون نزدیک به صفر بوده است.

وی افزود: تمامی هنرمندانی که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند پیشکسوت هستند،‌ سن و سالی از آن‌ها گذشته و چشم انتظار مسئولان هستند و بنده از دستگاه‌های مختلف و مسئولان فرهنگی شهر و استان خواهشمندم که برای دلگرمی به هنرمندان از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

وی با اشاره به این که استقبال مردم نیز از نمایشگاه به شدت پایین بوده است، ادامه داد: هنرمندان غم نان دارند و تا به حال هیچ‌کدام از آثار آنها به فروش نرسیده و ما خواهشمند هستیم که مسئولان به این مسئله توجه داشته باشند.

وی بیان کرد: چند اثر از یکی از هنرمندانی که فوت شده، در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده  و باید به این فکر کرد که خانواده آن هنرمند چگونه زندگی خود را می‌گذرانند، با خرید این آثار شاید کمک حداقلی به آن خانواده بشود./ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید