اسلایدرسیاسی

نائب رئیس مجلس: طرحهای کلان باید بر نگاه به آینده مبتنی باشند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نگاههای موقت، تلفات بسیار به منابع کشور زده لذا طرحهای کلان می‌بایست مبتنی بر نگاه به آینده بوده و در این چارچوب افق صد ساله را دید.

به گزارش صدای مشهد، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه ره باغ حضرت زهرا (س) در جوار حرم مطهری رضوی افزود: این ره باغ از پروژه‌هایی است که به دلیل نبود نگاه بلندمدت، سالها متوقف بود لذا آیینه عبرت برای کشور است. 

وی با بیان اینکه بسیاری از منابع بیت‌المال در ۴۰ سال گذشته اینگونه هدر رفته ‌است ادامه داد: بسیاری طرح و برنامه در کشور ابتدا با سر و صدا آغاز می‌شود اما در ادامه نقض می‌گردد که طرح توسعه اطراف حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) از جمله آنهاست.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نبود مدیریت تصمیم گیر از مشکلات کشور است اما در مشهد مدیران تصمیم‌گیر وجود دارند و باید از این فرصت برای رفع مشکل این پروژه‌ها استفاده کرد.

نماینده دیگر مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: پروژه توسعه و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی پروژه بزرگی است و به نقطه ای رسیده که غیرقابل برگشت اما قابل اصلاح است.

جواد کریمی قدوسی افزود: این طرح نباید متوقف شود بلکه باید در مسیر اجرا اصلاح گردد.

وی ادامه داد: در بودجه ١۴٠٠ می‌توانیم در چارچوب قانون منابع مورد نیاز برای تکمیل این بافت را در اختیار بگذاریم لذا مدیران مربوطه اقدامات کارشناسی را انجام و طرح‌های خود را ارائه دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید