ورزشی

مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام بهمن ماه برگزار می‌شود

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اوایل بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

حسن کرباسی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مجمع سالانه هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در مشهد افزود: به زودی برای برنامه‌ریزی نحوه برگزاری این مسابقات و ترکیب تیم ملی و یا مکان برگزاری رقابتهای یاد شده تصمیم‌گیری می‌شود.

وی ادامه داد: پیش از این حضور ایران در مسابقات جهانی اسپانیا در آبان ماه به واسطه پیشگیری از شیوع کرونا و احتمال ابتلا ورزشکاران کشورمان لغو شد.

دبیر فدراسیون بدنسازی دیروز اعلام کرده بود: اگرچه طبق تقویم فدراسیون جهانی قرار است رقابت‌های جهانی این رشته ورزشی در آبان‌ماه امسال برگزار شود ولی احتمال تعویق مسابقات، به منظور فراهم شدن زمینه حضور ایران در آن وجود دارد.

کرباسی افزود: ریاست فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام، بارها برای حضور ایران در این رقابتها تماس گرفته است ولی با توجه به شیوع ویروس کرونا و تصمیم شورای فنی فدراسیون برای حفظ سلامت ورزشکاران، ما تیمی به این مسابقات اعزام نخواهیم کرد.

ابتلای سرپرست فدراسیون بدنسازی به کرونا

وی همچنین از ابتلا محمدتقی امیری خراسانی، سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به کرونا خبر داد و گفت: پس ابتلا به کرونا، ایشان مدتی در قرنطینه خانگی به سر بردند و دیروز با انجام آزمایش پزشکی و مشخص شدن بهبودی هم اکنون سرپرست فدراسیون، فعالیتهای خود را خارج از قرنطینه ادامه می دهد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۵۳۰ هزار و ۳۸۰ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ تاکنون جان ۳۰ هزار و ۳۷۵ تن را در کشورمان گرفته است. همچنین تاکنون  ۴۲۷ هزار و ۴۰۰  نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.  /ایرنا
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید