ورزشی

مسابقات استانی هیات دوچرخه ‌سواری برگزار می‌شود

رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: نخستین مسابقه هیات دوچرخه سواری در سال ۹۹ از ۱۶ خرداد در بخش استقامت در سبزوار برگزار خواهد شد.

به گزارش صدای مشهد، مهدی روزبهان، در خصوص زمان آغاز مسابقات دوچرخه سواری خراسان رضوی اظهار کرد: مسابقات بخش انفرادی استقامت هیات دوچرخه‌ سواری استان از ۱۶ خرداد در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به طول ۲۰ کیلومتر در سبزوار برگزار خواهدشد. تقویم مسابقات هیات دوچرخه سواری به زودی تدوین می‌شود و در تمام بخش‌ها و رده‌ها در سطح استان مسابقه خواهیم داشت.

وی افزود: هیات دوچرخه سواری هر ساله مطابق تقویم خود مسابقاتش را برگزار می‌کرد. معمولا در فروردین ماه مسابقات بخش سرعت و استقامت را استارت می‌زدیم، اما در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا سه ماه از تقویمی که مدنظر بود، عقب افتادیم. مسابقات استعدادیابی در بخش نوجوانان هم لغو شد، اما سعی کردیم در فضای مجازی از ورزشکاران بخواهیم تا در حد توان خود تمرینات خود را پیگیری ‌کنند.

رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی در خصوص مهم‌ترین برنامه‌های این هیات در سال ۹۹ خاطرنشان کرد: در نظر داریم در سال ۹۹ میزبانی حداقل پنج مسابقه کشوری را قبول کنیم. همچنین به دنبال برگزاری کمپ‌های تیم ملی دوچرخه سواری در مشهد و استان هستیم تا بتوانیم از امکانات تیم ملی برای ورزشکاران خراسانی استفاده کنیم. برگزاری و میزبانی تور خراسان از دیگر برنامه‌های هیات استان است که می‌خواهیم در سال جاری آن برای نخستین بار در خراسان رضوی راه‌اندازی کنیم.

روزبهان یادآور شد: در صورت بهبود شرایط شیوع کرونا به دنبال برگزاری مسابقات محلات در مشهد هستیم. با برگزاری این مسابقات علاوه بر استفاده از جنبه‌های اجتماعی این رشته در میان شهروندان، در نظر داریم از مستعدین در محلات مشهد استعدادیابی کنیم. همچنین در کنار این موضوع به دنبال برگزاری کلاس‌های آموزشی برای اقشار مختلف مردم هستیم تا بتوانیم تمام جامعه را به این رشته ورزشی علاقه‌مند کنیم. در حال حاضر شیوع بیماری کرونا مانع انجام بسیاری از فعالیت‌های هیات، مسابقات کشوری و اعزام‌ها شده است./ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید