اسلایدریادداشت

لطفاً ترمز شن‌شویی‌ها رو بکشید!

یادداشت سید علی حسینی دبیر مجمع مطالبه گران خراسان رضوی درباره افزایش بی‌رویه قیمت مصالح ساختمانی و تخلفات شن‌شویی ها و لزوم نظارت بیشتر در بازار صنعت ساختمان

 

خدا رو شکر یکی از برکات زمین های مشهد و خراسان رضوی ، وجود شن طبیعی در سطح زمین دشت مشهد به سمت فریمان می باشد که وجود صد ها شن شویی در این مسیر مشخص کننده این موضوع می باشد.

میدانیم در دو سال اخیر قیمت شن تفاوت زیادی نکرده و حتی در مواقعی به دلیل تولید زیاد و رقابت به نصف قیمت گذاشته شده توسط انجمن به فروش می‌رسید ، این موضوع باعث زیان زیادی در شن شویی های مختلف شد.

اما نکته مهم در سال اخیر که به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده قیمت گذاری نزدیک به ۲۰۰ درصد بیشتر از سال گذشته در مبلغ فروش واقعی و نزدیک به ۴۰ درصد در نرخ نامه اعلام شده کمی جای سوال دارد !
به چه دلیل این قیمت و هماهنگی انجام شده ، آیا شن شویی ها هماهنگ شدند در جهت بالابردن هزینه ساخت و ساز و عملا عدم تولید ؟

آیا دستگاه های ناظر و وزارت صنعت و معدن در این خصوص اطلاع کافی رو دارد و نظارتی بر این قیمت داشته ؟؟

با اینکه میدانیم حمایتی در بخش لوازم مصرفی شن شویی نیست ، بجز گازوییل یارانه ای ، اما تقاضا داریم با همدلی که همیشه در این صنف وجود داشته شرایط بوجود آمده را در جهت استفاده بهتر قشر ضعیف فراهم نموده و قیمت منطقی بر تولیدات خودشان بگذارند.

سید علی حسینی| دبیر مجمع مطالبه گران مردمی خراسان رضوی
اردیبهشت ۱۴۰۲

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید