اسلایدریادداشت

قصه شهرک شهید بهشتی

“خدا خیرتون بده؛ واقعا یک همت رسانه ای لازمه، چون این سکوت مسئولین تو مشهد توجیهی نداره؛ من خوزستان رو خبر دارم، فرمانداری نظارت دقیق داره، نمی دونم اینجا چرا شهرک رو رها کردن؟!”، این جمله را آقای جابر، ادمین کانال شهرک بهشتی می گوید.

به گزارش صدای مشهد، شهرک بهشتی، جزیره ای در دل اقیانوس مشهد است؛ بوی ماهی، عطر فلافل، مردمانی خونگرم که با آسیب های اجتماعی در نبردند.

زمین فوتبال این روزها اما تنها امید جوانانی است که قرار است، وقتشان به بطالت نگذرد، این اعتقاد برخی از مردمان این شهرک است.

کافیست، قدم به عصرهای کرونا زده شهرک بگذارید تا به چشمان حیرت زده تان ببینید، بازارها فعال، مردمان بدون هیچ وسیله پیشگیری از کرونا، دسته دسته گردهم ایستاده و نشسته اند و غافل از نفوذ و پیشروی موج کرونا گپ میزنند و از فاصله گذاری هوشمند و غیر هوشمند خبری نیست!

اینجا مردمان زلالی دارد، آسیب های اجتماعی اما بهانه ای است تا به محض مطرح شدن نام این محله، بگویند:” شهرک، آره اونجا مشکلات زیاد داره!” و با گفتن همین جمله مثل بیماری که ازش قطع امید کرده اند رهایش کنند به امان خدا!

مناطق کم برخوردار مشهد اگر مشکلات و آسیب زیاد دارند از قضا این شهر سازمان و نهاد و هم مسئول زیاد دارد و خبر داریم که بودجه هایی نیز برای رفع مشکلات حاشیه نشینان مصوب می شود؛ سهم این مردم کجاست؟

جالب است بدانید، این محله شورای اجتماعی محلات، مرکز بهداشت، پایگاه بهزیستی و علاوه بر شهرداری، از سال ۹۵، هشت سازمان دیگر پای کار این مردم آمده اند، اما شواهد حاکی از بی توجهی حداقل در زمینه پیشگیری از کروناست؟!

آی مسئولان، نشسته بر ساحل امن، یک نفر در آب، دارد، دست و پا میزند انگار….

پ.ن: بر اساس آمارهای ارائه شده و به دلیل شرایط فرهنگی و عدم مداخلات مناسب برای آموزش، وضعیت این شهرک از لحاظ ابتلا به کرونا قرمز است.

فرزند رسانه مشهد: زهره رنگامیز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید