اسلایدرورزشی

قائم ‌مقام باشگاه شهرخودرو: محل اقامت تیم ما در قطر قابل قبول نیست

قائم‌ مقام باشگاه فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: هتل محل استقرار تیم ما در قطر قابل قبول نیست و به رغم اینکه چند نامه اعتراض ارسال کرده‌ایم کسی پاسخگو نبوده و خدمات و امکانات آن نیز تغییری نکرده است.

به گزارش صدای مشهد،  وحید علیپور افزود: تیم‌های ایرانی حاضر در مسابقات باشگاههای آسیا از جمله تیم شهرخودرو شرایط سختی را در قطر تجربه می‌کنند و این وضعیت بسیار ناراحت‌ کننده است، نمی‌دانیم کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) چگونه بر این شرایط نظارت دارد.

وی در باره میزبانی کشور قطر از این مرحله مسابقات باشگاه آسیا ادامه داد: همه ما بر شرایط ویژه ناشی از شیوع کرونا واقف هستیم، اما تصور ما این است که قطری‌ها برای جام ‌جهانی ۲۰۲۲ میزبانی این بازیها را قبول کردند تا خودشان را آزمایش کنند و البته اینجا را تبدیل به آزمایشگاه خود کرده‌اند.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو گفت: امکاناتی که در هتل محل استقرار ما و سه باشگاه ایرانی دیگر وجود دارد به هیچ وجه قابل قبول نیست و خدمات هتل بسیار ضعیف است.

وی افزود: کیفیت زمین‌های تمرینی نیز از نظر فنی چندان مناسب نیست، ما توقع داشتیم از فدراسیون فوتبال کشورمان بازرسی وجود داشت و شرایط ما را در این هتل می‌دیدند.

علیپور ادامه داد: فشار کنفدراسیون فوتبال آسیا هر روز بر فوتبال ایران بیشتر می‌شود و این به هیچ وجه خوب نیست، ما روزی قدرت فوتبال آسیا بودیم اما با شرایط فعلی و اقدامات عجیب این نهاد در قبال فوتبال ایران متوجه می شویم گویا دامنه این محدودیت‌ها در آینده نیز بیشتر خواهد شد

تیم شهرخودرو پنجشنبه هفته گذشته برای حضور قدرتمندانه در رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا وارد قطر شد.  

در این چارچوب شهرخودرو ۲۴ شهریور ماه و روزهای ۲۷ و ۳۰ ماه جاری و دوم مهر ماه به صورت متمرکز در ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف حریفان خارجی خود می‌رود.   

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید