اسلایدراقتصادی

فرار مالیاتی ۶ هزار مالک خانه خالی در مشهد

بانک‌ها هم مالک برخی خانه‌های خالی هستند

بیش از ۶ هزار خانه خالی در مشهد وجود دارد که برخی متعلق به بانک هاست.

به گزارش صدای مشهد، حمیدرضا ترقی، قائم مقام حزب موتلفه اسلامی از عدم اخذ مالیات از بیش از ۶ هزار خانه خالی در مشهد خبر داد و افزود: بخشی از این خانه ها متعلق به بانکهاست.

 ترقی از دستگاه مالیاتی استان خواست نسبت اخذ مالیات از این خانه ها اقدام و زمینه بهره‌وری مردم از این خانه های خالی را فراهم کنند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در ادامه به موضوع صیانت از خانواده پرداخت و گفت: با اشاره به نزول سوره انسان، خانواده هسته اولیه جامعه سازی اسلامی در فرآیند انقلاب اسلامی است و قانون اساسی جمهوری اسلامی در اصل ۲۹ به حقوق خانواده تاکید و مقرر شده در قانون گذاری ها صیانت از خانواده مورد توجه قرار گیرد.

ترقی علت تهاجم غرب به کانون خانواده در ایران را از طریق رسانه ها و فضای مجازی را جلوگیری از شکل گیری خانواده ی تراز اسلام در ایران و مانع تراشی در مسیر جامعه سازی اسلامی دانست.

وی افزود: معتقدیم خانواده در این راستا باید مورد توجه مجلس ودولت قرار گیرد.

به گفته وی؛ ایجاد دوقطبی در موضوع برخورد با بی حجابی و ساخت و انتشار کلیپهای تحریک کننده علیه گشت ارشاد در اوج موفقیت دیپلماسی ایران، توطئه دشمنان و منافقین داخلی و خارجی برای کم رنگ کردن موفقیتهای نظام در جهان است.

 وی افزود: بی حجابی و سست کردن مقابله با عدم رعایت قانون عفاف وحجاب به بهانه های ساختگی گشت ارشاد، همگی مقابله ضد انقلاب با جامعه سازی اسلامیست و نباید در برابر آن عقب نشینی کرد.

ترقی گفت: رعایت حجاب هم یک تکلیف و واجب شرعیست، هم یک‌ تکلیف قانونی، کسانی که به وجوب شرعی آن اعتقاد ندارند باید از الزام قانونی آن مثل بقیه قوانین تبعیت کنند و برخورد با قانون شکن وظیفه ضابطین قضایی است.

وی از کوتاهی های دستگاهها در طول ۴ دهه به لحاظ کار فرهنگی در این زمینه انتقاد و تاکید کرد: کار ریشه ای به موازات کار ظاهری باید انجام شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید