اسلایدرشهری

ظرفیت اسکان مشهد برای زائران دهه کرامت کافی است   

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ها، ظرفیت ما برای اسکان زائران در دهه کرامت، کافی است. 

سید جلیل بامشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص اسکان زائران در ایام دهه کرامت، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های ما از حضور زائرین، بوستان زائر پذیر غدیر با ظرفیت ۶ هزار و ۸۰۰ نفری هزاری آماده ارائه خدمات به زائران است، در صورتی که شرایط آب‌وهوا مساعد باشد می‌توان برای بیش از ۲۰ هزار نفر ظرفیت را افزایش داد. اگر حضور زائران افزایش یابد و فرمانداری تکمیل ظرفیت مراکز رسمی را اعلام کند وارد مرحله اسکان اضطراری می‌شویم.

وی افزود: بوستان زائرپذیر غدیر، مرکز اسکان موقت ماست، اما در صورتی که با شرایط مذکور مواجه شویم ابتدا از سالن‌های ورزشی وحدت و فرهنگسرای امت استفاده می‌کنیم و پس از آن، سالن شهید شیرودی، بهشت، علیمردانی و …. را به کار خواهیم گرفت.

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در ادامه عنوان کرد: مراکز اسکان اضطراری رایگان هستند و مراکز اسکان موقت به علت ارائه خدمات هزینه اندکی را دریافت می‌کنند. در بوستان غدیر سرویس، حمام، ارزاق و…. در دسترس زائران قرار دارد و برخی برنامه‌های فرهنگی در آن اجرا می‌شود.

بامشکی در نهایت بیان کرد: در بوستان غدیر در آلاچیق و کانکس می‌توان اسکان داده شوند اما در صورت بارش باران زائران ساکن در آن به سوله اسکان اضطرار هدایت می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید