اسلایدرشهریصدای محلاتمنطقه ده

صدور پروانه توسعه برای بیمارستان نیمه کاره تأمین اجتماعی در جاده قوچان

سالهاست ساخت واتمام این بیمارستان مورد مطالبه مردم و رسانه ها بوده است

شهردار منطقه ۱۰ مشهد ضمن اشاره به وجود سازه بیمارستان تأمین اجتماعی در حاشیه بزرگراه پیامبر اعظم(ص) گفت: در صورت اخذ موافقت در وزارتخانه برای صدور پروانه توسعه این بیمارستان اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش صدای مشهد، “سعید اکبریان” در حاشیه نشست خبری به روایت شهر، درباره وضعیت بیمارستان نیمه‌تمام تأمین اجتماعی، گفت: در حاشیه بزرگراه پیامبر اعظم(ص) یک سازه نیمه‌تمام متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است که قرار بود بیمارستان شود؛ با مذاکرات و مکاتباتی که با تهران صورت گرفته است، در حال اخذ موافقت وزارتخانه هستند که پس از آن ما هم در شهرداری برای صدور پروانه توسعه همراهی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با حمایت سازمان تأمین اجتماعی و وزارت کار، یک مجموعه مجهز درمانی و سلامت برای شهر مشهد و زائران و مجاوران ساخته شود.

شهردار منطقه ۱۰ همچنین درباره وضعیت معتادان متجاهر در حاشیه بزرگراه پیامبراعظم(ص) نیز گفت: در منطقه به‌شدت با پدیده استقرار معتادان مبارزه کردیم و نوع مواجهه ما سامان‌دهی معتادان است.

اکبریان افزود: مرکز ثنا که چندین سال تعطیل بود، احیا شد و شهرداری نیز برای بهسازی آن ۲میلیارد تومان هزینه کرد و اکنون معتادان متجاهر آنجا سامان‌دهی می‌شوند. همچنین معتادانی که در شهرهستند، توسط گشت‌های اجتماعی جمع‌آوری می‌شوند. پذیرش ما در این مرکز تا ۴۰۰ نفر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید