اسلایدر

صداوسیما، دانشگاه نخبه کشِ نخاله پرور!

قرار بود دانشگاه انسان سازی باشد، صداوسیما را میگویم…
اما این روزها اوج دستاوردش شده برند سازی از هنرگندانی که هنرشان ترویج سبک زندگی و استایل هایی ست که با فرهنگ ایرانی اسلامی هیچ قرابتی ندارد!
از طرفی صاحبان سرمایه وبرندهای مشهور نیز با ضریب دادن به این چرخه هنجارشکنانه باعث جابه جایی نظام ارزشی وتغییر فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی میشوند.
چرخه ای که با دعوت از بازیگران یا شاخ های مجازی که تمام تخصصشان بدن نمایی وهرزه گویی ست به عنوان الگوهای موفق این سیگنال را به نسل جوان میدهد که کشف استعداد مساوی است با کشف حجاب و رفتارهای مقلدانه از الگوهای نابهنجار غربی!

نظارت وما ادراک نظارت؟!

در حالیکه در گذشته دور برای دعوت از میهمانان برنامه های تلویزیونی ملاحظاتی وجود داشت و استعلام هایی توسط تهیه کنندگان انجام میشد، امروز نه تنها خبری از آن ملاحظات نیست بلکه
این سوال مطرح میشود که با این حجم از ولنگاری و بی بندو باری بازیگران و کارشناسان صداوسیما که هر روز خبر کشف حجاب و ابتذالات رفتاری شان فضای مجازی را پر می‌کند، اساسا صداوسیما که عاجز از هدایت بازیگران مجموعه های خود می باشد، چگونه می‌تواند برای مردم یک کشور فرهنگ سازی کند؟
آیا این عدم نظارت و اصرار بر بکارگیری هنرمندان غیر متعهد وشاخهای قانون شکن فضای مجازی عامدانه وهدفمند صورت میگیرد؟
در حالیکه نخبه های زیادی مترصد فرصت ورود به رسانه ملی هستند بر چه مبنا ومعیاری نخاله های مجازی و هنرمندان غیر متعهد به اخلاق و قانون جمهوری اسلامی برندسازی میشوند؟
تا کی نهادهای انتظامی‌ و قضایی در مرحله پیشگیری و مجازات جرم به واسطه کم کاری صداوسیما در معرض قضاوت های احساسی طرفداران و موج سواری ضد انقلاب ازین دستا_درد های رسانه ملی قرار بگیرند و دست آخر نظام محکوم شود.

آقایان مسئول این ویترین نظام جمهوری اسلامی ایران است نه معرکه خیمه شب بازی عوامل هرزه و خود فروخته ی غربگرا که میراث رضاخانی را در ویترین مقدس رسانه ملی ترویج کنند!

شهر بهشت شایسته رسانه تمدن ساز

مع الاسف این فاجعه سلبریتی سازی از شاخ های مجازی و هنرمندان غربزده به صدا وسیمای خراسان رضوی هم رسیده و اگر در رسانه ملی شاهد کشف حجاب بازیگران بعد از اجرای نقش بودیم هنرگندان مشهدی دست پایتخت نشینان را از پشت بسته و با افتخار یکی از معیارهای انتخابشان را تصاویر نامتعارف و رفتارهای ضد ارزشی خود در فضای مجازی می‌دانند!
در این میان نهادهای نظارتی صداوسیمای خراسان رضوی و وزارت ارشاد با تساهل وتسامح به بهانه جذب مخاطب، رکورد جابجایی خط قرمزها را شکسته و برگی زرین بر افتضاحات مدیریتی در رسانه شهری که مزین به نام مقدس امام رضاست افزودند!
عجالتا مطالبه ما از مسئولان ان شاءالله بی خبر ازین ابتذال فرهنگی، نیم نگاهی به هنرنمایی این عروسک های خیمه شب بازی درفضای
مجازی قبل از دعوت به برنامه های صداوسیماست.

ملیحه طوسی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید