اقتصادی

شناسایی و بکارگیری فروشندگان و تولیدکنندگان در بستر سامانه وندور

سومین كارگروه تحليل اطلاعات و توسعه اقدامات بين بخشي با هدف شناسايي و بكارگيري فروشندگان و توليدكنندگان توانمند و با سابقه در بستر سامانه هوشمند تامين كنندگان شهرداري برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای مشهد، سومین کارگروه تحلیل اطلاعات و توسعه اقدامات بین بخشی – شناسایی و بکارگیری فروشندگان و تولیدکنندگان توانمند و با سابقه در بستر سامانه هوشمند تامین کنندگان شهرداری مشهد با مدیریت این اداره کل برگزار شد.

خسرو برزشی نماینده اتاق اصناف، علی توکلی کارشک دبیر اجرایی کمیسیون جوانان خانه صمت و سید جواد طباطبایی قمشه نماینده اداره کل برنامه و بودجه و ارزیابی عملکرد به همراه همکاران اداره کل هماهنگی دستگاه های اجرایی ضمن تبادل نظر در خصوص نحوه بکارگیری فروشندگان و تولیدکنندگان در بستر سامانه هوشمند تامین کنندگان شهرداری به ارائه راهکار برای حضور حداکثری این افراد در سامانه پرداختند.

در این جلسه، پس از معرفی اداره کل هماهنگی دستگاه های اجرایی و ماموریت محوله در قالب نهادینه کردن مدیریت هماهنگ در سطح شهرداری و در ارتباط با سایر دستگاه های اجرایی، موضوع کارگروه تحلیل که با هدف تحلیل اطلاعات و تصمیم سازی موثر در راستای بهره گیری از فرصت ها در ارتباط با اداره کل دفتر برنامه و بودجه و ارزیابی عملکرد و دستگاه های بیرونی از قبیل اتاق اصناف و خانه صنعت و معدن بود، ارائه گردید.

بر این اساس سامانه هوشمند تامین کنندگان شهرداری(وندور) و قابلیت های آن به اعضای جلسه به نمایندگی از تامین کنندگان فعال که قابلیت اجرای قراردادهای پیمان در شهرداری را دارا می باشند معرفی گردید.

نماینده معاونت برنامه ریزی شهرداری در این جلسه عنوان کرد: هدف از سامانه، افزایش رقابت و باز نمودن دامنه کار جهت ورود افراد توانمند بیشتری به قراردادهای پیمان شهرداری و ایجاد عدالت در واگذاری کار به پیمانکاران از طریق کسب اطلاعات اعضا و تامین کنندگان از قراردادهای شهرداری است که این امر منجر به بسترسازی عدالت محور در زمینه توسعه زیرساخت ها و فضای اشتغال خواهد شد.

وی افزود: از طرفی مدیریت شهری در این بستر می تواند با گستره بیشتری از تامین کنندگان تعامل برقرار نماید و خدمات با کیفیت بهتر و با هزینه کمتری را به شهر و شهروندان ارائه نماید.

در این جلسه مقرر شد؛ لیست انجمن های تحت حمایت صنعت و معدن و اتاق اصناف جهت هماهنگی و معرفی سامانه وندور به انجمن های مربوطه ارائه شود؛ همچنبن چند نسخه دفترچه آیین نامه صلاحیت، توانسنجی و ارجاع کار به تامین کنندگان شهرداری مصوب شورای شهر، جهت اطلاع رسانی موضوع به نمایندگان اتاق اصناف و خانه صمت ارائه گردید.

بعلاوه مقرر گردید در گام نخست اتاق اصناف و خانه صمت با سه دسته تامین کنندگان تحت نظارت (فروشندگان، پیمانکاران و مشاورین) ارتباط و اطلاع رسانی لازم را جهت ورود به سامانه وندور صورت دهند.

و پس از آن در صورت تمایل و اعلامِ خانه صنعت و معدن و اتاق اصناف، آموزش های لازم جهت ثبت نام و ورود تامین کنندگان از سوی شهرداری در محل دستگاه های مربوطه ارائه گردد تا شاهد حضور بیش از پیش تامین کنندگان و ارتقای سلامت و دقت فراخوان های مناقصه شهرداری در راستای توسعه شفافیت، برقراری عدالت ارجاع کار، افزایش رقابت و کاهش هزینه های مدیریت شهری گردد.

لازم به ذکر است: فروشندگانی که دارای مجوز صنعت و معدن، انجمن صنفی مربوطه  و یا کارت بازرگانی از اتاق بازرگانی هستند قابلیت ورود به سامانه وندور را دارا می باشند. در خصوص پیمانکاران و مشاوران جهت ثبت نام در سامانه وندور، لازم است اقراد تحت نظامات سازمان مدیریت باشند.

قابل توجه است پیگیری مصوبات کارگروه تحلیل اطلاعات و توسعه اقدامات بین بخشی تا منتهی شدن به نتیجه درخور در اداره کل هماهنگی دستگاه های اجرایی به عنوان متولی هماهنگی های بین بخشی مورد پیگیری و رصد قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید