اقتصادی

شرکت پدیده به جمع خودروسازان کشور پیوست

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده گفت: با صدور مجوز تأسیس شرکت خودرو سازی پدیده خراسان از شرکتهای زیرمجموعه گروه پدیده، توسط سازمان صنعت، معدن تجارت خراسان رضوی، این شرکت به جمع شرکت‌های خودروساز کشور پیوست.

به گزارش صدای مشهد، سعید ورودی افزود: در اجرای سیاست‌های هیات مدیره شرکت مبنی بر تنوع بخشی به فعالیت های گروه و پوشش ریسک اثرات بیماری کرونا بر صنعت گردشگری با مساعدت ها و حمایت‌های دستگاه‌های استانی و کشوری در اواخر سال گذشته، موافقت اولیه برای صدور مجوز تولید خودرو برای گروه پدیده انجام شد که متعاقب آن تیم تخصصی تعیین و پیگیری و اقدامات لازم به منظور اخذ جواز تاسیس انجام شد که خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده و با حمایت‌های وزیر محترم قبلی و فعلی صنعت  جواز تاسیس شرکت خودروسازی پدیده خراسان صادر شد.

وی شرکت خودروسازی پدیده خراسان را تحت مالکیت شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز دانست و افزود: اعضای هیات مدیره این شرکت از افراد صاحب‌نام و تجربه در صنعت خودروی کشور هستند که در بررسی های اقتصادی خود تولید خودروی کار شامل انواع وانت سبک و ون ۱۰ نفره را در حال حاضر به صرفه و صلاح شرکت دانسته اند و در همین رابطه اقدامات لازم به منظور انتخاب شریک خارجی و انتخاب محل مناسب برای اجرای پروژه انجام شد.

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده در خصوص زمان تولید محصول شرکت خودروی پدیده و عرضه به بازارخودروی کشور گفت:پیش‌بینی می‌شود تا کمتر از یک سال آینده، نخستین محصولات تولیدی این شرکت به بازار عرضه شود.

ورودی افزود: مدارک و مستندات لازم برای ارایه به مراجع قانونی تهیه و پس از مساعدت ها و پیگیری‌های صورت گرفته، جواز تاسیس خودروی کار با ظرفیت سالانه ۷۰ هزار دستگاه وانت سبک تا ۵.۳ تن و ۱۰ هزار دستگاه خودرو سواری ون با ظرفیت ۱۰ نفر صادر شده است.

وی ادامه داد: با صدور مجوز تاسیس این شرکت، اقدامات اجرایی لازم به منظور تولید و عرضه خودروهای کار در دستور کار هیات مدیره شرکت خودروسازی قرار گرفته است.

او اضافه کرد:در حال حاضر کشور نیاز مبرمی به جایگزینی وانت های فرسوده و نوسازی ناوگان بار درون شهری دارد که امیداست شرکت خودروسازی پدیده خراسان بتواند بخشی از نیازهای کشور در این زمینه را بر طرف کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید