اسلایدراقتصادی

سود نقدی به سهامداران پدیده اختصاص یافت

مجمع عمومی عادی شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز روز یکشنبه بطور فوق‌العاده با حضور سهامداران برگزار شد و برای نخستین بار این شرکت، سود نقدی بین سهامداران تقسیم کرد.

به گزارش صدای مشهد، مجمع عمومی عادی شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده با موضوع تصمیم گیری در خصوص تصویب صورتهای مالی و توزیع سود نقدی و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع باشد بطور فوق‌العاده برگزار شد.

مدیر عامل شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز با اعلام گزارش فعالیت هیات مدیره در این جلسه گفت: امروز این شرکت با پشت سر گذاشتن شرایط بحرانی خود و حمایت و صبوری سهامداران، به سودآوری رسیده است.

نیما ملایی افزود: این شرکت در سال ۹۸ به ۵۹۵ میلیارد تومان سود خالص دست یافت و این در شرایطی بود که در سال قبل از آن، این شرکت ۱۲۱ میلیارد تومان زیان خالص داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد کشوری مقابله با ویروس کرونا، این مجمع با اجرای تمامی پرتکل‌های بهداشتی برگزار و بیش از ۳۴ درصد از سهامداران نیز به صورت زنده نظاره‌گر مجمع بوده و در رای گیری مشارکت داشتند.

مدیر عامل شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز گفت: در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده این شرکت که نماینده رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار و نماینده قوه قضائیه حضور داشتند، تقسیم ۱۰ درصد سود خالص معادل ۵۹.۵ میلیارد تومان به تصویب مجمع عمومی رسید.
وی افزود: به هر سهم هزار و ۱۴۱ ریال سود تعلق گرفت که به صورت نقدی و در موعد قانونی به سهامداران پرداخت خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید