اجتماعیاسلایدرمنطقه هفت

سلام دانش آموزان مشهدی به شهید گمنام دانش آموز

تشییع و تدفین شهید گمنام 16ساله با حضور گسترده دانش آموزان در محله سیدی مشهد

مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام دانش آموز ۱۶ساله که مسافری از شرق دجله بود با حضور گسترده دانش آموزان در محله سیدی مشهد برگزار شد.

 به گزارش صدای مشهد؛ پیکر پاک شهید گمنام ۱۶ساله ای که در جریان تفحص اخیر شهدا در شرق دجله شناسایی شده بود، بر دستان صدها دانش آموز مشهدی از میدان شهید اصلانی در منطقه۷ شهرداری مشهد تا اردوگاه فرهنگی تربیتی ثامن الحجج(ع) تشییع و در میدان صبحگاه این اردوگاه به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام مهدی جعفری، مسئول بسیج دانش آموزی استان خراسان رضوی به عنوان برگزار کننده اصلی این مراسم اظهار کرد: این اجتماع دانش آموزی در سومین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت تا علاوه بر الگوسازی برای دانش آموزان، با شرکت در این مراسم با آرمان های شهدا تجدید بیعت کنند و از خون پاک آنها دفاع کرده و بتوانند قدم در مسیری بگذارند که منجر به شناخت بهتر حاج قاسم سلیمانی¬ها شود.

وحید برجسته نژاد، شهردار منطقه هفت نیز به عنوان یکی دیگر از مجریان این برنامه فرهنگی و مذهبی بیان کرد: شهرداری به حضور دو شهید گمنامی که در سطح منطقه تشییع و تدفین شدند افتخار می کند. در این رابطه سعی کردیم حداکثر همکاری را برای بهتر برگزار کردن این مراسم داشته باشیم تا اجرای مراسم از پشتیبانی خوبی برخوردار و در شان شهدا باشد.

در این مراسم پس از سرودخوانی و مرثیه مداحان اهل بیت(ع)، پیکر پاک شهید گمنام ۱۶ساله، بر دستان صدها دانش آموز مشهدی که در ناحیه۲ آموزش و پرورش مشهد تحصیل می کنند قرار گرفت.

شرکت کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهایی همچون «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» با آرمان های شهید تجدید بیعت کردند و پیکر مطهر این شهید دانش آموز را تشییع کردند.

گفتنی است این مراسم به همت ارگان های مختلف از جمله بسیج دانش آموزی و سازمان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، مساجد و محلات و شهرداری منطقه۷ مشهد، تشکل های دانش آموزی، فرمانداری، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سپاه استان برگزار شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید