اسلایدراقتصادی

سقف دوره بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۶۰ ماهه شد

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: شورای پول و اعتبار با پیشنهاد بانک مرکزی مبنی بر افزایش سقف دوره بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه ضروری از ۳۶ ماه به ۶۰ ماه موافقت کرد.

به گزارش صدای مشهد، «مصطفی قمری وفا» امروز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: جلسات فشرده در بانک مرکزی برای تهیه و ابلاغ سریع‌تر بسته‌ای از تسهیلات خرد با تضامین سهل‌تر به بانک‌ها متناسب با نظام اعتبار سنجی ادامه دارد.

پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن از نهم بهمن ماه ۱۴۰۰ توسط وزارت اقتصاد به شبکه بانکی ابلاغ شده است تا روش اعطای وام به آحاد جامعه تسهیل شود.

براساس این ابلاغیه شاغلان، بازنشستگان و مستمری بگیران اجرایی دولتی همچون وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی، شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی و شرکت‌های معتبر بخش خصوصی، کارکنان سایر شرکت‌های بخش خصوصی، همچنین کارکنان سایر شرکت‌های بخش خصوصی مشمول این طرح می‌شوند.

همچنین بانک‌های ملت، تجارت، صادرات، ملی، سپه، مسکن، کشاورزی، صنعت و معدن، توسعه صادرات، پست بانک، رفاه کارگران، توسعه تعاون و بانک قرض الحسنه مهر ایران از جمله بانک‌هایی هستند که بخشنامه تسهیلات آسان به آنها ابلاغ شده است. افرادی که حقوقشان به شعب این بانک‌ها در سراسر کشور واریز می‌شود می‌توانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

براساس اعلام بانک مرکزی تا پایان امسال بسته تسهیلات خرد با تضامین سهل‌تر تهیه و به شبکه بانکی ابلاغ خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید