اسلایدرشهری

سفر کاری شهردار مشهد به استانبول با هزینه شخصی

شهردار‌ مشهد در صفحه اینستاگرام خود از سفر به استانبول خبر داده است

به گزارش صدای مشهد، محمدرضا کلایی جمعه شب در صفحه اینستاگرام خود خبری مبنی بر سفری کاری به ترکیه را داده و اعلام کرد که این سفر را با هزینه شخصی خود انجام داده است.
شهردار مشهد در اینستاگرام خود نوشت:
“دیپلماسی بین المللی برای مشهدی دوست داشتنی‌تر”
‌امروز به دعوت دوست عزیزم، اکرم امام اوغلو شهردار جوان و خوش‌فکر استانبول راهی کشور ترکیه شدم؛ ایشان در ابتکاری جالب، از شهرداران کلانشهرهای رو به توسعه در گرداگرد کشور ترکیه دعوت کرده بود تا فرصت خوبی برای دیپلماسی میان شهرهای استانبول، مشهد، باکو، فرانکفورت، مونیخ و وین فراهم شود؛ نکته جالب آنجا بود که همگی بر یک اساس و قاعده هم‌صدا و هم‌سخن بودیم که ماحصل تلاش ما باید در راستای افزایش رضایت‌ مندی اجتماعی باشد.
برای داشتن شهری دوست داشتنی‌، راهی جز کار و تلاش برای ایجاد رضایت‌مندی میان مردم نیست؛ تا به هنگامی که مردم نسبت به دیار و شهر خود، علاقه‌مندی و رضایتی نداشته باشند نمی‌توان توقع امیدآفرینی در بطن جامعه را داشت. پس از جلسه‌ی مفصل و البته سازنده و موثر میان شهرداران که عمدتا حول مباحث تحولات حمل و نقل، فضای سبز، پسماند، زیرساختهای فناورانه‌ی کسب و کار، شفافیت و مبارزه با فساد بود، به گفتگوی خصوصی با آقای امام اوغلو نشستم.
خوش‌بینی شهردار باهوش، جوان و مقتدر شهر استانبول با جمعیتی بالغ بر ۱۶ میلیون نفر نسبت به آینده‌ی مشهد، مایه‌ی فخر و مباهاتم بود و اعتقاد او مبنی بر آن‌که آمار و ارقام حضور زائرین خارجی در مشهد در طول سالهای پیش‌روی از ۱۰ میلیون نفر عبور خواهد کرد، نشان از آن داشت که مشهد به برکت وجود مضجع نورانی و شریف حضرت رضا(ع)، نقش و جایگاه والایی در منطقه ایفا می‌کند و از این بابت جداً خداوند متعال را شکر کردم.
بدون‌شک با همدلی امروز میان تمام ارکان تصمیمگیری و مدیریت در خراسان رضوی و در اولویت قرار گرفتن کار و کار و کار برای مردم، آینده برای مشهد “روشن” است.
پی نوشت:
همانطور که در گزارش شفافیت اخیر روزنامه خراسان درج شده بود، از روز اول شهردارشدنم تا امروز ریالی از بیت‌المال برای سفرهای خارجی‌ام خرج نکرده‌ام و بنا دارم انشاالله تا روز آخر هم ریالی از این بابت برای خودم از محل منابع شهرداری هزینه نکنم. اهل سفرم و سالهاست عادت کرده‌ام بخشی از دستمزد خودم را خرج سفر کنم.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید