اسلایدراقتصادی

سعید باستانی؛ گزینه جدید تصدی وزارت صمت

 

به گزارش صدای مشهد، پس از تغییر و تحولات صورت گرفته در وزارت صنعت و معدن و تجارت از سوی رئیس جمهور، اینک این وزارتخانه از سوی سرپرست اداره می‌شود. در حال حاضر مدرس خیابانی به عنوان وزیر صمت مشغول به فعالیت است و در نخستین گام‌ها نیز طرح‌هایی مانند پیش فروش خودرو و یا ممنوعیت‌های جدید در زمینه فروش خودرو را وضع کرده است.

اینک اما بنظر می‌رسد هیئت دولت و شخص رئیس جمهور به این جمع‌بندی رسیده که نحوه اداره وزارت صمت از سرپرستی به وزارت برود و البته قانون و مجلس شورای اسلامی نیز بر این امر صراحت دارد.

در میان گزینه‌های مطرح شده برای وزارت صمت اما چند گزینه نیز از خراسان رضوی به چشم می‌خورند. یکی از گزینه‌ها علیرضا رزم حسینی؛ استاندار فعلی خراسان رضوی است که سابقه فعالیت‌های اقتصادی وی به ویژه در کرمان و پیاده‌سازی همین الگو در خراسان رضوی سبب موفقیت‌هایی برای وی شده است.

طرح رزم حسینی در این زمینه با عنوان مثلث توسعه اقتصادی موفقیت‌هایی را در کرمان و به ویژه قلعه گنج به ارمغان آورد و وی را تبدیل به گزینه بالقوه‌ای برای وزارت صمت کرده است.

از سوی دیگر شنیده‌ها حاکی از این است که سعید باستانی؛ نماینده سابق تربت حیدریه، زاوه و مه ولات نیز جزو گزینه‌های وزارت صمت قرار گرفته است.

باستانی در دوره قبلی مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی فعالیت کرده و ارتباط نزدیکی با وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز داشت.

وی به تازگی به عنوان گزینه این وزارتخانه مطرح شده است.

در مجموع بنظر می‌رسد مطرح شدن حداقل دو گزینه از خراسان رضوی به عنوان نامزدهای احتمالی وزیر صمت می‌تواند اتفاق مثبتی برای این استان رقم بزند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید