ورزشی

سرمربی شهرخودرو: مشکلات بهانه‌ای برای نگرفتن سهمیه آسیا نیست

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: مشکلاتی وجود دارد اما نمی‌توان مشکلات را به عنوان بهانه‌ای برای نگرفتن سهمیه جام باشگاه‌های آسیا قرار دهیم.

به گزارش صدای مشهد، سهراب بختیاری زاده پنجشنبه شب بعد از تساوی خانگی تیم خود در برابر تیم تراکتورسازی تبریز در نشست خبری افزود: امروز تیم ما با ساختار دفاعی از تیم مقابل بهتر بازی کرد هرچند قبل از بازی میدانستیم بازی سختی داریم اما با وجود تحلیل و آنالیز تیم تراکتورسازی به گل نرسیدیم.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم یک تیم بزرگ و با کیفیت نباید فرصت‌های خود را از دست بدهد اما امروز موقعیت‌ها و سه امتیاز را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در تشریح ناکامی‌های اخیر این تیم گفت: طی سه هفته اخیر لیگ فرسایشی شده است اما با ایجاد امید، در تمرینات به دنبال آماده کردن تیم از نظر روحی و روانی هستیم، بعد از این بازی به سراغ تیم صنعت نفت آبادان خواهیم رفت و تلاش خواهیم کرد در آینده نتایج خوبی به دست آوریم.

وی به سیسستم چهار، چهار، دو تیم شهرخودرو طی ۲ فصل گذشته اشاره و بیان کرد: اکنون با چهار، پنج، یک به مصاف تیم تراکتورسازی رفتیم تا میان میدان را به دست بگیریم و مرکز را به حریف ندهیم.

بختیاری زاده افزود: بازیکنان با تجربه خوبی داریم و نیاز است از جوانان با اعتماد به نفس بیشتر استفاده کنیم اما بدون شک ساختار و اسکلت اصلی تیم را حفظ می‌کنیم.

نیروی بدنی بازیکنان را از دست داده بودیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی نیز در این نشست خبری گفت: از حضور مربی جوان تیم شهرخودرو خوشحالم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم، این جوانان آینده فوتبال هستند.

ساکت الهامی افزود: به اولویت کسب امتیاز رسیدیم اما اولویت برد را از دست دادیم چرا که در بازی با سپاهان نیروی بدنی بازیکنان را از دست داده بودیم.

وی ادامه داد: این بازی ها بازی جدول هستند و در بازی فعلی امتیاز و شرایط خوبی به دست آوردیم و از بازیکنان و هواداران تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین در باره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لیگ برتر گفت: هیچ تیمی به صورت گروهی این پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کند فقط بحث فردی است که افراد زدن ماسک را رعایت می‌کنند البته برخی مانند خود من استفاده از ماسک را نیز رعایت نمی‌کنند.

تیم شهرخودرو در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال مقابل میهمان خود تراکتورسازی بازی را با تساوی بدون گل واگذار کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید