اجتماعیاسلایدر

سرقت های سریالی در پوشش جمع آوری ضایعات

با تلاش ماموران کلانتری خلق آباد مشهد متهم به سرقت های سریالی جاده کلات به دام افتاد.

به گزارش صدای مشهد، سرهنگ” احمد نگهبان” فرمانده انتظامی مشهد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی از کارگاه ها و دامداری های فاقد نگهبان در محدوده جاده کلات، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی یکی از سرقت ها که یک واحد دامداری است دریافتند سارق یا سارقان احتمالی شبانه طی ۶ مرحله؛ ۴ رأس گوسفند، یک رأس گوساله، ۴ دستگاه شیر دوش، ۶ عدد گالن آلمینیومی مخصوص حمل شیر، دستگاه پلاک زن گوش دام و مقادیری زیادی آهن آلات را سرقت کرده اند.
این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران دایره تجسس کلانتری خلق آباد با یک سری تحقیقات میدانی به راکب یک دستگاه موتورسیکلت سه چرخ که اخیراً در پوشش جمع آوری ضایعات پرسه زنی می کند مظنون شدند.
سرهنگ نگهبان تصریح کرد: تحقیقات نامحسوس در این رابطه ادامه داشت تا این که راکب سه چرخ موردنظر را در حال بالا رفتن از دیوار یک کارگاه فاقد نگهبان مشاهده و قبل از فرار او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: پس از انتقال متهم به مقر انتظامی، ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاهش تعداد زیادی اموال مسروقه را کشف کردند.
وی اظهار داشت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۶ فقره سرقت از یک دامداری و ۸ فقره سرقت از کارگاه های فاقد نگهبان و فاقد تجهیزات ایمنی با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.
سرهنگ نگهبان با اشاره به شناسایی ۴ مالباخته، خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی و دستگیری همدست وی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید