اسلایدراقتصاد مقاومتیاقتصادی

ستاد رسانه ای پایش تولید در خراسان رضوی آغاز بکار کرد

همزمان با سال جهش تولید و با همکاری سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی و خانه صنعت، معدن و تجارت استان، ستاد رسانه ای پایش تولید آغاز بکار کرد.

به گزارش صدای مشهد؛ عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در نشست مطبوعاتی اعلام ویژه برنامه های روز ملی صنعت و معدن که با حضور خبرنگاران ۳۰ رسانه استان و کشور برگزار شد گفت:برای جهش تولید نیازمند عزم همه بخشهای دولتی و خصوصی هستیم.

وی افزود: امروز به همت خانه صنعت ، معدن و تجارت و نیز سازمان بسیج رسانه استان شاهد آغاز به کار ستاد پایش رسانه ای تولید هستیم که قطعا برکات فراوانی برای تولید خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی  گفت: با آغاز به کار این ستاد از ظرفیتهای رسانه برای رونق تولید و گسترش کار افرینی استفاده خواهد شد.

اعلام لیست برگزیدگان بزودی

حسین خانی زاده ، دبیر کل خانه صنعت ،معدن و تجارت خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت: بزودی لیست واحدهای نمونه سال از سوی خانه صمت استان اعلام می شود.

وی افزود: در صورت صدور مجوز بهداشتی ،مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن ۹ مرداد ماه در مشهد برگزار می گردد.

دبیر کل خانه صنعت ،معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: خانه صنعت ،معدن و تجارت خراسان رضوی خدمت صادقانه به جامعه تولید کنندگان را وظیفه خود می داند.

برنامه ریزی گسترده برای پیوند رسانه و تولید

امیر روح پرور سخنگوی خانه صنعت، معدن و تجارت استان در این مراسم گفت: با عنایت به پتانسیل و ظرفیت عظیم رسانه ها در گره گشایی از تولید ،برنامه ریزی گسترده ای برای پیوند بدنه تولید استان با رسانه های تخصصی و عمومی صورت گرفته است

وی افزود: با اغاز بکار ستاد رسانه ای پایش تولید ،مطالبات رسانه ای جامعه شریف تولید کنندگان به صورت تخصصی و حرفه ای به صورت کار میدانی پیگیری خواهد شد.

کارآفرینان ثبات اقتصادی می خواهند

حسن حسینی ،رئیس خانه صنعت ،معدن و تجارت خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت: روز صنعت و معدن فرصتی است که از تلاش شبانه روزی تولید کنندگان که به واقع افسران جبهه تولید هستند قدر دانی کنیم.

وی افزود:گسترش تولید با افزایش لجام گسیخته قیمتها بویژه نرخ ارز و گسترش سفته بازی و دلال بازی امکان پذیر نیست.

رئیس خانه صنعت ،معدن و تجارت خراسان رضوی  افزود:برای رونق تولید اجرای سیاستهای حمایتی ،مدیریت نقدینگی و ثبات اقتصادی بسیار مهم است

در حاشیه این نشست از پوستر ستاد پایش رسانه ای تولید رونمایی شد.

blankblank

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید