اسلایدرورزشی

رییس هیات هندبال خراسان رضوی انتخاب شد

جمع انتخاب رییس هیات هندبال خراسان رضوی روز دوشنبه رضا علیزاده را برای چهار سال به عنوان رییس این هیات ورزشی انتخاب کرد.

به گزارش صدای مشهد، از هفت نامزد تصدی ریاست هیات هندبال خراسان رضوی سه نفر شامل علی حسینی، امیر زیبایی و رضا علیزاده برای انتخابات باقی ماندند و بقیه در جلسه حضور نداشتند یا انصراف دادند که علیزاده با کسب ۱۳ رای از ۱۷ رای به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این مراسم گفت: اعضای هیات هرگاه تشخیص دهند که رییس هیات منتخب از برنامه های خود عدول کرده می‌توانند در خواست تشکیل مجمع فوق العاده دهند بطوریکه چندی پیش این درخواست را از سوی یکی دیگر از هیاتها اجابت کرده و برای آن هیات ورزشی سرپرست تعیین کردیم.

فرزاد فتاحی با اشاره به درخواست و اعتراض برخی اعضای مجمع مبنی بر نبود سالن تخصصی هندبال در مشهد افزود: حاضریم سالن اختصاصی را با ترک تشریفات واگذاری و با قیمت کارشناسی و مطابق قانون به هیات واگذار کنیم اما درآمدهای حاصل از سالن باید به ورزش کشور بازگردانده شود.

وی همچنین به نیاز مبرم هیات هندبال استان به سالن تخصصی تاکید کرد و ادامه داد: البته می‌توانیم این سالن را به صورت رایگان بدهیم اما باید فقط از سالن در جهت فعالیت‌های هندبال استان استفاده شود و مکان به اجاره داده نشود و هزینه های آن توسط هیات تامین گردد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: برای توسعه هندبال استان باید حامیان مالی کمک کنند تا بتوان وضعیت هندبال را توسعه داد و به موقعیت شایسته گذشته دست یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید