اسلایدراقتصادی

ریل گذاری در مسیر توسعه فعالیت های اقتصادی کلان رویکرد سازمان همیاری است

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی مطرح کرد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی گفت: رویکرد این سازمان برای امسال و سالهای آتی ریل گذاری در مسیر توسعه فعالیت های اقتصادی کلان در حوزه استانی و ملی است.

به گزارش صدای مشهد، محمدرضا تازیکی در مراسم تجلیل از کارکنان عضو خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی که با حضور مسئولان استانی این حوزه همراه بود خطاب به این خانواده ها بیان کرد: ما نمی توانیم قدردان باشیم اما وظیفه خود می دانیم در این مراسم کوچک از زحمات ارزشمند شما تشکر و قدردانی نماییم.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: شهدا و جانبازان و ایثارگران هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و یکی از وظایف و تکالیف ما این است که دائما به یاد یکدیگر بیاوریم که مدیون و مرهون جهاد، ایثار و از خودگذشتگی افرادی هستیم که از همه وجود سرمایه گذاشتند و اگر امروز انقلاب اسلامی فراگیر شد و با ثبات، مقتدر و تاثیرگذار در عرصه های مختلف خوش می درخشد بدون شک آثار خون های پاک و مجاهدت های خالصانه اما گمنام ایثارگران و شهدا است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در ادامه به معرفی سازمان و فعالیت های آن پرداخت و افزود: ما باید یک سازمان مقتدر، فعال، پویا توانمند و با یک روحیه جهادی باشیم تا بتوانیم به اقتصاد کشور کمک کنیم و تا زمانی سازمان منفعل باشد نمی تواند در عرصه اقتصادی موفق عمل نماید و برای کشور مفید واقع شود.

 

وی با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از ابتدای سال جاری، روش های جدیدی را برای مداخله در حوزه اقتصاد و کمک به شهرداری های کل استان شروع کرده است؛ گفت: رویکرد ما برای امسال و سالهای آتی ریل گذاری در توسعه فعالیت های اقتصادی کلان در حوزه استانی و ملی است.

 

تازیکی افزود: یکی از مهمترین فعالیت های ما سرمایه گذاری خارج از چارچوب و قواره شهرداری ها و بدون وابستگی به شهرداری های استان به دلیل عدم رقابت با بخش خصوصی است.

 

وی با اشاره به آغاز پروژه عمرانی در کیش توسط این سازمان؛ گفت: مدیریت بازارچه مرزی دغارون به مدت ده سال بعد و مدیریت کلیدر افغاستان در اختیار سازمان همیاری ها قرار گرفته؛ همچنین در بخش موسسه گوشت سه طرح بسیار بزرگ در حوزه تامین و زنجیره و راه اندازی کارخانه ژلاتبن آریا در حال اجرا است و در این خصوص تفاهم نامه با طرف های خارجی و داخلی منعقد شده است.

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی یکی دیگر از پروژه های این سازمان را توسعه صنعت گردشگری استان از جمله توسعه گردشگری زیارت و سلامت و توسعه چالیدره عنوان کرد و افزود: ۵۰ درصد سهام چالیدره مربوط به سازمان همیاری شهرداری ها است و در هفته پیش رو تفاهم نامه توسعه چالیدره با رقمی بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان با همکاری سرمایه گذاران خارجی و داخلی، شهرداری و سازمان همیاری ها کلیدخواهد خورد.

 

وی با بیان اینکه توسعه اقتصاد برون مرزی را در دستور کار خود قرار داده ایم؛ گفت: در این راستا دفتر هرات و دفتر کیش راه اندازی شده است و هفته آینده دفتر لاهور پاکستان راه اندازی خواهد شد.

تازیکی با تاکید بر این مسئله که این سازمان باید نقش مهم و کلیدی در استان ایفا کند؛ در ادامه بیان کرد: شهدا و ایثارگران کسانی بودند که برای دفاع از کشور جان خود را برکف دست گذاشتند و یا شهید و یا یکی از اعضای بدن خود را از دست دادند و یا مدتی در اسارت دشمن با سخت ترین شکنجه ها بودند.

وی در پایان خطاب به کارکنانی که جزو خانواده شهدا و ایثارگر هستند؛ گفت: شما به عنوان پایه های اصلی این سازمان هستید، بازوان اقتصادی و همراهان بسیار خوبی برای ما و سازمان باشید، امروز سازمان هدف های بلندی در سردارد و از شما می توان به عنوان تک مدیران پروژه های مختلف این سازمان یاد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید