اسلایدرشهری

ریزش ساختمان در مشهد هشت مجروح جای گذاشت

هشت نفر از شهروندان مشهدی پیش از ظهر امروز بر اثر ریزش یک ساختمان دو طبقه در محله پورسینای شهرک شهید رجایی این کلانشهر مجروح شدند.

به گزارش صدای مشهد، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی این حادثه حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز پنج دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ برای امداد رسانی به محل اعزام شدند. 

محمد علیشاهی افزود: مجروحان این حادثه بلافاصله به بیمارستانهای امدادی و هاشمی‌نژاد مشهد منتقل شدند. وضعیت دو نفر از این شهروندان مجروح وخیم است. 

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد نیز گفت: ریزش ساختمان دو طبقه در خیابان پورسینا منجر به ایراد خسارت به ١٠ ساختمان دیگر و خودرو در همین محله شد.

آتشپاد دوم مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر انفجار توام با آوار در یک منزل مسکونی دو طبقه و گرفتار شدن افراد در زیر خروارها خاک، آتش‌نشانان از چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: حجم انفجار به حدی بود که ساختمان دو طبقه بطور کامل فرو ریخته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس بررسی اولیه، این ساختمان بخاطر انفجار فرو ریخته اما علت دقیق آن هنوز مشخص نیست. 

آتشیار رضا حیدری افزود: کارشناسان سوانح هم‌اینک با حضور در محل حادثه در حال بررسی دقیق آن هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید