اسلایدرفرهنگی

رویداد ماه امت از سه شنبه در مشهد شروع به کار خواهد کرد

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: دومین رویداد بین المللی ماه امت با حضور چندین کشور دیگر از سه شنبه در مشهد شروع خواهد شد.

به گزارش صدای مشهد، حسین باغگلی اظهارداشت: این رویداد از ۲۹ فروردین ماه لغایت ۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰ لغایت ۲۳ در شهرک شهید باهنر برگزار می شود و با توجه به محدودیت مکان، علاقمندان به حضور در این رویداد می توانند عدد ۲ را به سرشماره ۱۰۰۰۱۰۸ ارسال کنند.

وی افزود: نخستین رویداد فرهنگی بین المللی «ماه امت» سال گذشته با حضور جمعی از هنرمندان کشورهای اسلامی در محله «گلشهر» مشهد برگزار شد و با توجه به استقبال قابل توجهی که از این رویداد به عمل آمد، این رویداد در ماه رمضان امسال و البته در شهرک شهید باهنر مشهد برگزار می‌شود.

باغگلی خاطرنشان‌کرد: در دومین رویداد ماه امت هنرمندانی از ۵ کشور جهان اسلام و در کنار هنرمندانی از ایران، به اجرای برنامه خواهند پرداخت و همزمان با این برنامه، نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای اقوام نیز در کنار این رویداد، برگزار می‌شود.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: مشهد به الگوهای تفریحی متناسب با خودش نیاز دارد؛ جشنواره ماه امت، فرصتی است تا در الگوی مراسم و تفریح، ویژگی های متمایز مشهد لحاظ شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید