اسلایدر

روانشناس اغفالگر دختران در مشهد مجوز فعالیت از بهزیستی نداشته است

مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی گفت: روانشناس متهم اغفال دختران درمشهد هیچ گونه مجوز تاسیس مرکز یا تاییدیه فعالیت در حوزه روانشناسی از این اداره کل و یا اداره بهزیستی مشهد نداشته است.

به گزارش صدای مشهد، صبح امروز خبری مبنی بر دستگیری مدیران دو مرکز مشاوره روان شناسی در مشهد به جرم اغفال ۴۰ زن و دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

حمیدرضا پوریوسف افزود: مرجع صدور مجوز برای مراکز ارائه خدمات مشاوره صرفا سازمان بهزیستی است.

وی با بیان این که متهم اصلی این پرونده کارمند یکی از دستگاه‌های اجرایی استان است ادامه داد: وی دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و دانشجوی دوره دکترای روانشناسی است اما عضو هیات علمی دانشگاههای مطرح مشهد نیست.

مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی گفت: گویا فرد دیگری با این متهم در ارتباط و همکاری بوده است که هنوز اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری از نحوه شراکت وی در جرم اعلامی در دست نیست.

پور یوسف ضمن ابراز تاسف از وقوع چنین اتفاقی افزود: جامعه مشاوران، روانشناسان و روانپزشکان خدمات ارزنده‌ای را به سلامت روان جامعه ارائه داده و می دهند و نباید با وقوع چنین اتفاقاتی از سوی معدود افراد دارای مشکل در این حوزه، مردم اعتماد خود را به این جامعه از دست بدهند.

وی تاکید کرد: با توجه به این که تنها مرجع صدور مجوز برای مراکز مشاوره سازمان بهزیستی است از مردم می خواهیم در مراجعه به مراکز مشاوره به مجوز صادره دقت کنند و تایید این مجوزها را نیز بگیرند.

مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی با اشاره به این که اطلاعات بیشتری در خصوص پرونده اغفال دختران مشهدی توسط روانشناس متهم نداریم افزود: در حال اخذ اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر در این زمینه هستیم.

هم اکنون بیش از ۲۰۰ مرکز مشاوره و خدمات روانی در خراسان رضوی با مجوز و تحت پوشش بهزیستی این استان فعالیت دارند./ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید