شهری

رسیدگی به مناطق کم برخوردار مهمترین برنامه امسال شهرداری مشهد است

شهردار مشهد گفت: رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار مهمترین برنامه شهرداری این کلانشهر در سال ۱۳۹۹ است.

به گزارش صدای مشهد، محمدرضا کلایی روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان مشهد افزود: متوازن‌ سازی خدمت‌ رسانی در نقاط مختلف شهر مشهد که از سال گذشته با اجرای پروژه‌ های عمرانی در مناطق کم‌ برخوردار آغاز شده اولویت امسال مدیریت شهری و شورای این شهر است.  

وی ادامه داد: کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه کودکان، ساماندهی کارتن خوابها و کارکنان ساختمانی از دیگر برنامه های امسال در حوزه شهری مشهد است.

شهردار مشهد با اشاره به شرایط ناشی از بحران کرونا گفت: رویکرد شهرداری برای ارائه بسته‌های معیشتی به شهروندان آسیب‌پذیر در دوران شیوع بیماری همه‌گیر کرونا امری مهم تلقی می‌شود زیرا علاوه بر باور نسبت به موازین اخلاق و انسانی، معتقدیم چنین اقداماتی از بابت پیشگیری و مهار تبعات آسیبها برای قشر آسیب‌پذیر بسیار موثر است.  

کلایی افزود: شهرداری مشهد در سال گذشته اقدامات موثر و مفیدی در محورهای اتحاد و همستگی، توجه به مناطق کمتر برخوردار و باز آفرینی شهری، حرکت در چهارچوب معین های اقتصادی فرهنگی، توجه به موضوعات سایر دستگاهها با محوریت فرمانداری، کمک به انتخابات مجلس، کمک به پیشرفت برنامه های اجتماعی از جمله ساماندهی معتادان متجاهر، افزایش سطح خدمات و کیفیت آن، ساماندهی حمل و نقل و جمع‌آوری اصولی پسماندها در سال گذشته انجام داده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید