اسلایدرورزشی

رحمتی به صورت رسمی با شهر خودرو قرارداد بست

سید مهدی رحمتی روز سه شنبه به عنوان سرمربی با مالک باشگاه فوتبال شهرخودرو قرار داد رسمی امضا کرد.

به گزارش صدای مشهد، رحمتی که در رقابتهای جام باشگاههای آسیا مربیگری این تیم را بر عهده داشت امروز  بر اساس قراردادی سه ساله هدایت این تیم را برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال برعهده گرفت.

نکته حایز اهمیت اینکه رحمتی ضمن مخالفت با جدایی مربی بدنساز شهرخودرو، توانست وی را با حمایت باشگاه در جمع کادر فنی تیم حفظ کند.

پیشتر پیشنهاداتی برای به خدمت گرفتن علی اصغر قربانپور در تیم استقلال مطرح بود که این لابی ها با واکنش تند مسوولان شهر خودرو مواجه شد.

واکنش شهرخودرو به پیشنهادات میلیاردی

در این رابطه عضو هیات ‌مدیره شهرخودرو گفته بود: در شرایط حساس اقتصادی کشور و ریخت و پاش‌های تیم‌های دولتی، کار باشگاه‌های خصوصی برای حضور مقتدرانه در نقل و انتقالات یا حفظ نیروهای موجود امری محال به نظر می‌رسد.

مقصود خدایی افزود: مدیران ناوارد، مذاکره با بازیکن یا مربیان را به افراد غیرمسوول سپرده‌ و با این شیوه نادرست وارد این بازار شده‌اند و روزانه با ده‌ها تماس و مذاکره و پیشنهاد چندین میلیاردی ذهن مربی و بازیکن تیم را به هم می‌زنند و کسی پاسخگوی این ضربه ناجوانمردانه به فوتبال باشگاهی نیست.
وی اضافه کرد: ما به دفعات متعدد شاهد این قانون ‌شکنی‌ها بوده ایم که پیشنهاد مبالغ هنگفت مشکل ساز شده و سوال این است آیا قراردادهای چندین ساله که یکی از ارکان اصلی فوتبال حرفه‌ای‌ است با این موضوع زیر سؤال نمی‌رود؟

عضو هیات مدیره باشگاه شهر خودرو گفت: کاش با این بی اخلاقی‌ها برخورد و از ایجاد بحرانی بزرگ برای فوتبال کشور جلوگیری شود.

با وجود همه حاشیه ها، مراسم قرعه کشی بیستمین دوره مسابقات لیگ‌برتر فوتبال کشور برگزار و برنامه بازی‌های تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در لیگ جدید مشخص شد.
بر این اساس تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در هفته اول این رقابتها میزبان تیم ماشین‌سازی تبریز خواهد بود.

 لیگ بیستم از ۱۰ آبان ماه آغاز می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید