ورزشی

رئیس هیئت دو و میدانی خراسان رضوی انتخاب شد

«رضا امین‌زاده» با ۱۶ رای به عنوان رئیس هیئت دو و میدانی استان خراسان رضوی انتخاب شد.

به گزارش صدای مشهد، هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دو و میدانی امروز در مجمع انتخاب رئیس هیئت دو و میدانی خراسان رضوی، اظهار داشت: در استان خراسان رضوی خانواده دو و میدانی من حضور دارند و پس از اتمام دوره مدیریتم به مشهد بازگشته و به امر مربی‌گری می‌پردازم.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات حضور پررنگ دبیرکل فدراسیون جهانی دو و میدانی از کشورهای آفریقایی و عربی در مسابقات بین‌المللی جام امام رضا(ع) در مشهد بوده، ضمن اینکه این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی نیز ثبت شده که علت آن حضور داوران، مربیان و ورزشکاران و همچنین امکانات مطلوب مشهد بود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به قهرمانی بانوان ورزشکار خراسانی در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع)، ادامه داد: ورزشکاران ما در میادین بین‌المللی برای کسب مقام قهرمانی جنگیدند.

صیامی کار دو و میدانی کشور را سخت و دشوار بیان کرد و گفت: این رشته در خراسان رضوی جایگاه اول را دارد، از سوی دیگر شرایط استعدادیابی در شهرستان‌های استان از جمله قوچان، کاشمر، نیشابور، درگز و غیره در گذشته مطلوب بوده است.

وی با اشاره به مدال المپیکی این رشته، اضافه کرد: دو و میدانی نه تنها هزینه‌های کمتری دارد، بلکه در المپیک بیشترین مدال را کسب می‌کند.

رئیس  فدراسیون دو و میدانی ادامه داد: برگزاری مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) بسیار دشوار بود، زیرا شهرداری و ارگان‌هایی که سال گذشته همکاری داشتند، امسال همراه نبودند و از این رقابت‌ها حمایت نکردند، بازهم با این وجود این مسابقات را برگزار کردیم.

صیامی از مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خواست مسابقات بین‌المللی جام امام رضا(ع) را به عنوان یک مسابقات مهم و رسمی بداند، حمایت کند و برای برگزاری آن به فکر جذب اسپانسر باشد.

انتظار بهبود جایگاه دو و میدانی را در سطح کشور داریم

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با توجه به ظرفیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موجود در دو و میدانی انتظار جایگاه بهتری در کشور، از هیئت دو و میدانی داریم.

سید علی‌اکبر هاشمی‌جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این مجمع ضمن ابراز خرسندی از انتخاب رئیس هیئت دو و میدانی استان، اظهار داشت: در دو و میدانی ظرفیت‌های خوبی از جمله نیروی انسانی، قهرمانان و پیشکسوتان وجود درد، از طرفی این رشته ورزشی داری امکانات مطلوبی است به عنوان مثال پیست دو و میدانی آستان قدس و سالن باغبان باشی برا فعالیت‌های دو و میدانی وجود دارد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های مذکور جایگاه دو و میدانی استان در سطح کشور مطلوب نیست، این که ورزشکاران و مربیان دو و میدانی برای هزینه‌های روتین زندگی خود با چالش روبه‌رو هستند زیبنده این هیئت نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به اینکه شاید برخی از مشکلات از سوی اداره کل و فدراسیون دو و میدانی باشد، عنوان کرد: از دو و میدانی استان انتظار بهبود جایگاه این رشته را در سطح کشور داریم.

هاشمی‌جواهری برای رشد و شکوفایی بیشتر دو و میدانی ابراز امیدواری کرد و از اعضای مجمع انتخاب رئیس هیئت دو و میدانی استان خواستار مساعدت به هیئت دو و میدانی استان شد که موفق شود مانند گذشته افتخارآفرین باشد.

به گزارش تسنیم، در این مراسم «رضا امین‌زاده» با ۱۶ رای به عنوان رئیس هیئت دو و میدانی استان خراسان رضوی انتخاب شد.

انتهای پیام/۲۸۲/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید