اسلایدرشهری

بخشودگی ۴ ماه آبونمان و ۵۰ درصد تخفیف صدور پروانه برای تاکسیرانان مشهدی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: آبونمان فعالیت تاکسیرانان  به مدت ۴ ماه و ۵۰ درصد تخفیف هزینه صدور پروانه از اول اسفند ۹۸ تا پایان خرداد امسال بخشیده شد.

به گزارش صدای مشهد، احمد محبی اظهارکرد: با شیوع ویروس کرونا وکاهش فعالیت‌های اجتماعی درآمد ناوگان تاکسیرانی دچار افت شدید شد، براین اساس مشوق‌های حمایتی برای تاکسیرانان در چند حوزه در نظر گرفت شد که شامل بخشش ۴ ماه آبونمان خطوط مبادی ورودی شهر، شبکه‌های بیسیم و ۱۴۰ خط شهری است.

وی افزود: همچنین ۵۰ درصد بهاء خدمات صدور پروانه فعالیت تاکسیرانان شامل بخشودگی شده است و بر این اساس ابتدای اسفند تا پایان خرداد ماه پروانه‌هایی که تاریخ فعالیت آن‌ها به اتمام رسیده است و نیاز به تمدید نداشته ، بعد از موعد مقرر تاکسیرانان می‌توانند با ۵۰ درصد تخفیف نسبت به تمدید آن اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محبی ادامه داد: درکنار این بخشودگی‌ها، اقدامات حمایتی دیگری از جمله پیگیری بیمه بیکاری تاکسیران از سوی وزارت کشور، پرداخت یارانه وام‌های نوسازی تاکسیرانان (سهم سازمان) و اهداء بسته‌های معیشتی و پرداخت تسهیلات حمایتی دولت برای تاکسیرانان انجام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید