اسلایدرسیاسی

دیدار معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی

در راستای تحقق راهبرد مشارکت در انتخابات برگزار شد

به گزارش صدای مشهد، با هدف تقویت ارتباط مدیران سیاسی استان و احزاب فعال در جبهه انقلاب اسلامی، دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی به همراه اعضای شورای راهبردی استانی این تشکل، با معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی دیدار و گفتگو کردند.

سید هادی طباطبائی معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، با تبیین ضرورت توسعه و تقویت احزاب قانونی در کشور، ایجاد انسجام سیاسی در جامعه را از مهمترین وظائف احزاب در کشور برشمرد.

وی با اشاره به ضرورت تقویت علوم انسانی در کشور و بهره مندی از ظرفیت نخبگان حوزه علوم سیاسی و جامعه شناسی، منابع انسانی را مهمترین سرماسه جامعه دانست و افزود:

تشکلهای سیاسی جبهه انقلاب باید ضمن تلاش و رقابت برای کسب قدرت، اختلافات میان خود را کاهش دهند تا وحدت عمومی در جامعه شکل بگیرد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی، ضرورت توجه به مسئله تخصص در معرفی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط احزاب را تبیین کرد و گفت: تشکل های سیاسی باید با ارائه برنامه های هدفمند، ظرفیتهای مردمی برای ورود به عرصه مشارکت در انتخابات سال جاری را فعال کنند.

در ادامه این دیدار، امیر فریدنیا مدیرکل دفتر امورسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی با تبیین کارکرد این جلسات در شناسایی شبکه مسائل و راه حل ها از طریق اتاق فکر منسجم احزاب و تشکل ها، به تلاش های این دفتر برای انسجام بخشی به تشکل های فال در حاشیه شهر مشهد اشاره کرد و افزود:

اقتضائات فعالیت سیاسی در خراسان رضوی با بسیاری از استانهای کشور تفاوت جدی دارد و ضروری است برای موفقیت در این عرصه، تقویت آموزش های تشکیلاتی به اعضا مدنظر قرار گیرد.

علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از مجموعه استانداری خراسان رضوی جهت برگزاری این نشست، با بیان اهداف جمعیت نظیر احیای فرهنگ پاسخگویی مسئولان و احیای آرمانهای انقلاب اسلامی، نهادینه کردن مطالبات مردمی با احصاء خلاء های قانونی را از وظائف این جمعیت دانست.

وی با ارائه گزارش از استقرار دفاتر اصلی و فرعی این حزب در ۳۱ استان و ۴۰۰ شهرستان، به فعال سازی دفاتر این حزب در ۶ شهرستان خراسان رضوی اشاره کرد و مسئله حاشیه نشینی را اصلی ترین نقطه تمرکز این حزب در مشهد دانست.

کیهانیان با اشاره به مردمی بودن این جمعیت و آمادگی برای همکاری با سایر احزاب و تشکلهای مردم نهاد همسو و نیز سابقه این حزب در راه اندازی ستادهای مردمی رئیس جمهور منتخب در استانهای گوناگون، بر انجام همکاری و هرگونه کمک به دولت تاکید کرد.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با اعلام برنامه های این حزب برای افزایش مشارکت در انتخابات و تقویت ضلع جمهوریت نظام، بر ضرورت حضور مردم در این عرصه تاکید کرد.

در پایان این دیدار، محمدعلی نیک انجام به عنوان دبیر استانی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی معرفی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید