اسلایدرسیاسی

دیدار دو فرمانده: تعامل و مشارکت ، نبض پویایی و پایایی نظم و امنیت است

فرمانده ارشد انتظامی استان با فرمانده سپاه امام رضا(ع) دیدار کردند.

 

فرمانده ارشد انتظامی استان در نشست با فرمانده سپاه امام رضا(ع) ، تعامل و مشارکت را نبض پویایی و پایایی نظم و امنیت برشمرد و بر اهتمام جدی براین مهم تاکید کرد.
به گزارش صدای مشهد، سردار ” محمد کاظم تقوی” در این نشست تعاملی با تشکر از عزم راسخ و صلابت سپاه امام رضا(ع) برای همگامی با خادمان نظم و امنیت در پلیس رضوی گفت: تامین امنیت و آرامش زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) ، رفع دغدغه های مردم وپاسداری از ارزش های اصیل انقلابی و اسلامی رسالتی خطیر و تکلیفی مهم است که وظیفه ومسئولیت ما را سنگین و پراهمیت می سازد.
وی خاطرنشان کرد: توسعه نظام تعامل و مشارکت عمومی برای تولید نظم وبرقراری امنیت عمومی یکی از راهبردهای اساسی برای پیشبرد ماموریت های مهم در این عرصه است و باید با بهره گیری از توان و فرصت سازی سرمایه های اجتماعی بتوانیم ادای تکلیف کرده و معنای واقعی مجاهدان فی سبیل الله را تحقق بخشیم.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی نیز در این نشست ضمن تشکر از تلاش و رشادت پلیس مقتدر خراسان رضوی بر پشتیبانی و همکاری با خادمان نظم و امنیت مردم تاکید کرد.
سردار ” سید هاشم غیاثی ” گفت: دفاع از ارزش های انقلابی و اسلامی یکی از شاخصه های مهم پاسداشت خون شهیدان وهمگامی با از خودگذشتگی خدمتگزاران عرصه نظم و امنیت است که باید با عزم عمومی واحساس وظیفه همگانی محقق شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید