اجتماعیاسلایدر

دستگیری متهمان به سرقت‌های سریالی گوشی تلفن همراه در مشهد

یک باند گوشی قاپ شامل چهار متهم که از شش ماه قبل تاکنون حدود ۴۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه را در مناطق مختلف مشهد سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش صدای مشهد، رئیس پلیس آگاهی مشهد گفت: متهمان با دو دستگاه موتورسیکلت در مناطق بلوار توس، قاسم آباد، بلوار وکیل آباد و بلوار امامت مبادرت به گوشی قاپی می‌کردند.
سرهنگ مصطفی صادقی با بیان اینکه چهار متهم دستگیر شده در این پرونده بین ۱۸ تا ۲۳ سال سن دارند، افزود: در ابتدا دو نفر از اعضای این باند در حال سرقت، دستگیر شدند و در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند که به ۴۰۰ دستگاه گوشی قاپی اعتراف کردند، سپس دو همدست دیگر آن‌ها با رصد اطلاعاتی، حین خروج از مشهد، طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
وی ادامه داد: با دستگیری مالخر گوشی‌های سرقت شده، وی در اعترافات خود به فروش گوشی‌های سرقتی به یک تبعه خارجی اعتراف کرده است.
این مقام انتظامی بیان کرد: از ۴۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقت شده، تنها ۹ دستگاه کشف شد و بقیه به افغانستان منتقل شده بود که در این راستا، پیگیری برای دستگیری تبعه خارجی ادامه دارد.
سرهنگ صادقی گفت: تاکنون حدود ۱۵۰ شاکی، شکایت خود را از این کیف قاپ‌ها اعلام کرده اند و همچنان تحقیق در مورد این پرونده ادامه دارد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید