اسلایدراقتصاد مقاومتیاقتصادی

دستور دهید تا مشکلات ارباب رجوع در ادارات برطرف شود

ایت‌الله مصطفی اشرفی شاهرودی خطاب به استاندار خراسان رضوی گفت: به روسای ادارات دستور دهید تا مشکلات ارباب رجوع را برطرف کنند.

به گزارش صدای مشهد،آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی از علمای تراز اول خراسان و استاد سطح خارج حوزه علمیه در دیدار با علی‌رضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی که در دفتر استاندار انجام گرفت، با اشاره به اینکه در مسیر گره‌گشایی از مردم مشکلات پشتیبان استانداری هستیم افزود: بروکراسی پیچیده اداری باعث زحمت مردم شده و بسیاری از سرمایه گذاران را از ادامه فعالیت منصرف کرده و از این استان و کشور فراری داده است.
ایت‌الله مصطفی اشرفی شاهرودی تصریح کرد: به روسای ادارات دستور دهید تا مشکلات ارباب رجوع را برطرف کنند؛ در این مسیر برای ارزیابی عملکرد دستگاه ها در راستای بهبود وضعیت خدمت رسانی به مردم بهتر است بازرسان نامحسوس به ادارات اعزام کنید تا نقاط ضعف را گزارش دهند.
وی با اشاره به مهاجرت مردم از روستاها به سمت شهرها تصریح کرد: از اینکه می‌بینیم جوانان ما با مدارک عالی تحصیلی از بیکاری گلایه دارند، رنج می بریم امیدواریم با ایجاد شغل در مناطق روستایی شاهد مهاجرت معکوس به روستاها باشیم، عملکرد شما در این حوزه می توان تبدیل به یک الگوی کشوری شود، سایر استان ها هم مجبور به تاسی از این استان و کار و تلاش بیشتر درا ین حوزه می شوند.
استاندار خراسان رضوی هم ضمن ارائه گزارشی از الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی گفت: برای موفقیت در طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، نیازمند گسترش فرهنگ اقتصادی در بین آحاد جامعه هستیم و این مهم بدون نقش آفرینی علما و روحانیت تحقق نمی یابد .
رزم حسینی افزود: معضل بروکراسی اداری نیز یکی از مواردی است که همواره انتقاد جدی به آن داشته ایم و امیدواریم با تفیض برخی از اختیارات وزیران به استان تاحدودی این مشکل برطرف شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید