سیاسی

درخواست حزب مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی از استاندار و شهردار مشهد

حزب مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای بر ضرورت بازگرداندن محدودیت‌ها در مواجهه با موج دوم کرونا تاکید کرد.

به گزارش صدای مشهد،در بیانیه این حزب آمده است؛

مردم شریف خراسان رضوی، شهروندان عزیز مشهدالرضا(ع)، صنوف مختلف و مسئولین محترم استان، چنان که مستحضرید و به گواه  گزارش‌های ستاد ملی و کارگروه استانی مبارزه با کرونا، از آغاز شیوع این ویروس تا اواسط خردادماه، به دلیل  رعایت فراگیر  پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم بزرگوار استان و اعمال محدودیت‌ها و با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح مدیران استانی و همچنین با ایثارگری و فداکاری کادر بهداشت و درمان، کووید۱۹ در شهر مشهد و در استان خراسان رضوی به میزان قابل توجهی کنترل و مهار شد.

 اما علیرغم افزایش امکانات بهداشتی، ارتقای دانش و تجارب درمانی و به دنبال کاهش حساسیت‌ها از سوی اغلب شهروندان، بازگشایی اماکن عمومی، بازار و نیز کاهش سطح محدودیت‌ها در ادارات و دستگاه‌های دولتی و مجامع عمومی، گزارش‌ها و مشاهدات از آغاز موج دوم کرونا و احتمال بروز وضعیت‌های غیر قابل کنترل حکایت دارد.
 
حزب مجمع‌مشورتی‌اصلاح‌طلبان‌خراسان‌رضوی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه و شجاعانه کادر درمان و بهداشت و همیاران آنان در اشکال حقوقی و حقیقی، تأکید می‌ورزد کماکان با رعایت دقیق پروتکل‌ها، أولویت بخشی به سلامت شهروندان، برخورد بازدارنده با معدود افرادی که نسبت به سلامت خود و دیگران اهتمام نمی‌ورزند.

همچنین با تقویت منابع انسانی و افزایش امکانات بهداشتی و درمانی و به یاری خداوند می‌توان موج دوم کرونا را نیز با کمترین تلفات انسانی و تبعات منفی پشت سر گذاشت.

لذا با توجه به ملاحظات فوق و نیز از آنجا که تجربه‌ها نشان می دهد، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی می‌تواند تمام راهبردها و راهکارهای پیشگیرانه و درمانی را در مقابله با شیوع بیشتر این بیماری بی اثر کند.

این حزب از استاندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت و ضامن اجرایی سلامت مردم شریف و بزرگوار استان و نیز از تمامی مدیران شهری به ویژه شهردار مشهد مصرانه می‌خواهد پس از تعامل و رایزنی با مدیران حوزه سلامت، هر چه سریع تر جهت اعمال مجدد محدودیت‌ها در استان و شهر مشهد، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم را به انجام برسانند تا در این شرایط شاهد بروز احتمالی یک فاجعه انسانی نباشیم.

 همچنین از هم استانی‌های بزرگوار و همشهریان عزیز مشهدی صمیمانه تقاضا دارد در اجرای این برنامه‌ها با مسئولان محترم کشوری و استانی همکاری لازم را مبذول دارند تا به یاری همدیگر بتوانیم کرونا را شکست دهیم و به ساحل امن سلامت برسیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید