اسلایدر

خدمت به زائرین امام هشتم(ع) باعث برکات زیادی در زندگی می شود

گقتگوی صدای مشهد با یک بانوی خادمیار رضوی

خادمیاران رضوی با نیت الهی و داشتن عنایت ویژه امام رضا(ع) قدم در میدان خدمت به زوار حضرتش نهاده اند و تنها خواسته آنان نگاه امام مهربانی ها به آنان است.

فهیمه شمالی ایرانی یکی از خادمیاران رضوی است که در ستاد مرکزی جهاد خدمت آستان قدس رضوی  در بخش اسکان زائرین و پویش «منزل من هم زائرسراست» خدمت می کند. این بانوی خادمیار در گفتگو با خبرنگار صدای مشهد اظهار کرد: ۴۳ سال دارم، همسرم روحانی است و با توجه به شغل همسرم هر سال در شهری ساکن هستیم، لذا کارهای فرهنگی زیادی تاکنون همراه با همسرم در شهرهای مختلف انجام داده ام.

وی ادامه داد: امسال توفیق سکونت در مشهد نصیبمان شد و اولین سال است که  خادمیار افتخاری هستم و امیدوارم با عنایت امام رضا(ع) بتوانم خدماتی شایسته به زائران آقا ارائه دهم.

این خادمیار رضوی با بیان اینکه از طریق کانون خادمیاران رضوی برای خادمی زائران پیاده ثبت نام کردم، افزود: انگیزه من از خدمت به زائرین آقا دعای خیر آنها و بهره مند شدن از عنایت امام مهربانی‌هاست.

وی گفت: متأسفانه خدمت مردمی چندان در ایران جا نیفتاده و باید در این راستا فرهنگ سازی شود. زائران اهل بیت(ع) همچون نور هستند و خدمت عاشقانه و خالصانه به آنان نیز باعث خشنودی اهل بیت(ع) است.

 ایرانی بیان کرد: من به عنوان یک خادم الرضا(ع) برای اسکان زائران بسیار تلاش کردم و با شرکت در طرح پویش “منزل من هم زائر سراست” نیز تعداد زیادی از منازلی که اطراف حرم بود را با توافق صاحبخانه برای زائران به مدت چند روز هماهنگ کردم؛ ضمن اینکه از طریق خیریه ها نیز مراکزی برای اسکان زائرین هماهنگ شد.

وی اضافه کرد: حتی در این طرح نیز عده ای از خدام امام رضا(ع) نیز منازل خود را برای زائران پیاده دهه پایانی صفر در اختیار ما قرار دادند.

این خادمیار رضوی ابراز کرد: تأثیر این خدمت‌رسانی ها از پاداش اخروی که بگذریم در همین زندگی دنیا نیز باعث برکات زیادی می شود لذا ارتباط با مردم در راستای فرهنگ سازی خدمت به زائران نیز بسیار موثر است و من نیز تنها امیدم قبولی از جانب امام رضا(ع) است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید