دسته بندی نشده

خدمات تخصصی قلب و عروق بیمارستان شریعتی مشهد از سر گرفته شد

خدمات تخصصی برای بیماران قلبی و عروقی در بیمارستان شریعتی مشهد که از ۶ ماه گذشته به ارائه خدمت به بیماران کرونایی در مشهد اختصاص یافته است با کاهش تعداد مبتلایان از سر گرفته شد.

به گزارش صدای مشهد، رییس بیمارستان فوق تخصصی شریعتی مشهد گزارش داد: در حال حاضر درمانگاه‌های تخصصی، بخش مراقبت‌های ویژه و اتاق عمل آنژیوگرافی در این بیمارستان برای خدمات‌دهی به بیماران قلبی بازگشایی شده است.

دکتر محمدرضا حسینعلی‌زاده افزود: از ابتدای اسفندماه سال گذشته، تمامی فعالیتهای مستمر بیمارستان شریعتی مشهد به خاطر شیوع بیماری کرونا به حالت تعطیل درآمد و از تمام ظرفیت نیروهای درمانی و پشتیبانی و تشخیصی در این مهم استفاده شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر و با پشت سر گذاشتن دو مرحله سنگین از همه‌گیری و اپیدمی ویروس کرونا، با توجه به نیاز مردم منطقه و بیمارانی که تاکنون به سبب نگرانی از ابتلا به این ویروس از حضور در بسیاری از مراکز درمانی خودداری کرده بودند بخشهای مربوطه بازگشایی شد.

رییس بیمارستان فوق تخصصی شریعتی مشهد با تاکید بر رعایت تمام دستورالعملهای کنترل عفونت و موازین بهداشتی در خدمات‌رسانی به بیماران در این بیمارستان شریعتی گفت: در محیطی مجزا و تفکیک شده به روند درمان بیماران قلبی و عروقی خواهیم پرداخت بنابراین جای هیچ گونه نگرانی از سرایت آلودگی از بخشهای مربوط به بیماران کووید-۱۹ به سایر مکانها وجود ندارد.

معاون درمان بیمارستان شریعتی مشهد نیز با اشاره به راه‌اندازی درمانگاههای تخصصی بیمارستان شریعتی از امکان ویزیت تخصصی بیماران در این درمانگاه خبر داد.

دکتر علی اکبر ایلاتی تعطیلی درمانگاه را یکی از پیامدهای بسیار منفی شیوع کرونا در مشهد دانست که عواقب آن به مردم منطقه تحمیل شد. 

وی اضافه کرد: با کاهش آمار بیماران کووید- ۱۹ و اجرای پروتکلهای بهداشتی، بازگشایی مجدد درمانگاههای تخصصی قلب، داخلی، اورولوژی و چشم در دستور کار قرار دارد که از همین هفته فعال خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید