اسلایدرفرهنگی

حضور یک معلم مشهدی در شورای عالی آموزش و پرورش

رئیس جمهوری ایران طی احکام جداگانه ۱۰ عضو شورای عالی آموزش و پرورش را برای یک دوره ۴ ساله منصوب کرد که در بین این افراد یکی از معلمان مشهدی نیز حضور دارد.

به گزارش صدای مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین روحانی در احکام جداگانه ای و با استناد به بند الف ماده ۸ و بندهای ۱۰، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ ماده ۹ و در اجرای ماده ۱۱ لایحه قانونی تشکیل شورای عالی آموزش و پرورش مصوب سال ۱۳۵۸ (اصلاحی مورخ ۱۳۸۱.۷.۲۹ مجلس شورای اسلامی)، ۱۰ عضو شورای عالی آموزش و پرورش را برای یک دوره ۴ ساله منصوب کرد.
رئیس جمهوری با عنایت به معرفی وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری، خانم دکتر سیما فردوسی و آقایان دکتر علی‌اصغر فانی و  دکتر محمود مهرمحمدی را به عنوان «عضو شورای عالی آموزش و پرورش» منصوب کرد.
دکتر طبیه ماهروزاده و آقایان دکتر غلامعلی حدادعادل و دکتر غلامحسین رحیمی نیز با عنایت به معرفی شورای روسای فرهنگستان های کشور به عنوان عضو شورای عالی آموزش و پرورش منصوب شدند.
همچنین با عنایت به معرفی شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش، خانم مریم رنگ آمیز طوسی  و آقایان حبیب الله گودرزی دورکی و جواد نوبختی با حکم رئیس جمهور به عنوان عضو شورای عالی آموزش و پرورش منصوب شدند.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت پور نیز با عنایت به معرفی شورای عالی حوزه علمیه قم به عنوان عضو شورای عالی آموزش و پرورش منصوب شد.
رئیس جمهور در این احکام، توفیق اعضای جدید شورا  را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت کرده است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید