سیاسی

حضور رییس شورای اسلامی خراسان رضوی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان پس از ۸ سال

موسی الرضا حاجی بگلو رییس شورای اسلامی خراسان رضوی پس از حدود ۸ سال در شورای برنامه ریزی و توسعه این استان حضور پیدا کرد.
به گزارش صدای مشهد، موسی الرضا حاجی بگلو رییس این شورا پس از حدود ۸ سال در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در محل دفتر استاندار خراسان رضوی و با حضور اعضای این شورا برگزار گردید حضور پیدا کرد.
پس از حضور رییس محترم جمهور دکتر سید ابراهیم رئیسی در یازدهمین اجلاسیه رسمی شورای عالی استان ها و با پیگیری اعضای شورای اسلامی خراسان رضوی مبنی بر حضور رؤسای شوراهای اسلامی استان های کشور در جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه هر استان، با دستور رییس جمهور این امر محقق گردید و از رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان پس از حدود ۸ سال دعوت بعمل آمد.
گفتنی است شوراها در چهار سطح تشکیل می شوند؛ «شورای شهر مشهد»؛ که در سطح شهر مشهد فعال بوده و ناظر بر کار شهرداری مشهد است. «شورای شهرستان مشهد» که شامل شهرهای شهرستان مشهد اعم از روستای های اطراف مشهد و دیگر شهر های شهرستان مشهد مانند فریمان و رضویه و ملک اباد است و ناظر بر شورهای شهرهای شهرستان؛ «شورای استان خراسان رضوی» که در سطح استانی بوده و سطح چهارم و بالاترین آنها «شورای عالی استانها» است که منتخبین شورای های استانهای کشور در آن حضور دارند.
انتهای پیام/
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید