اسلایدراقتصادی

حاجی بگلو: ضرورت نقش آفرینی مدیریت شهری مشهد در تعاملات فرهنگی و اقتصادی ایران

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مدیریت شهری مشهد به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران با برپایی نمایشگاه در ترکمنستان، نقش موثری در تعاملات فرهنگی و اقتصادی ایفا کرده واین رویه لازم و ضروری را ادامه خواهد داد.

به گزارش صدای مشهد، موسی الرضا حاجی بگلو اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه ایران در ترکمنستان، به نمایندگی از کشورمان توسط مدیریت شهری مشهد صورت گرفت که یکی از اولویت های اصلی و سیاست گذاری‌های شورای اسلامی شهر مشهد در رابطه با اقتصاد و براساس و درراستای گفتمان ریاست جمهوری کشورمان در قبال کشورهای همسایه است.

وی بیان کرد: لذا برهمین اساس، مدیریت شهری این وظیفه را بر عهده گرفت تا در کنار دولت برای رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی کند.

رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی ادامه داد: این نمایشگاه که با حضور فعال شرکت های ایرانی در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت، پتروشیمی، انرژی،ساختمان،صنایع غذایی ومواردی ازاین قبیل برگزار شد، میزبان تمامی وزرای کابینه کشور ترکمنستان و همچنین نمایندگان مجلس این کشور بود که این حضور و تعامل، باعث تقویت مراودات بین دو کشور خواهد شد و از این طریق ما می توانیم جامعه هدف را برای کشورهای همسایه و تجار بگذاریم و همچنین از این طریق محصولات ایرانی را در دیگر کشورها ارائه کنیم و درآمدزایی ارزی را برای کشور داشته باشیم.

حاجی بگلو در خصوص اهمیت این نمایشگاه گفت: از مهم ترین اهمیت های این رویداد بزرگ اقتصادی می توان به افزایش ظرفیت تعاملات بین دو کشور اشاره کرد که باید گفت این نمایشگاه به نحو احسن توانست این امر مهم را تحقق بخشد و باید از مدیریت نمایشگاه بین المللی مشهد برای برگزاری مناسب و موفق این نمایشگاه تقدیر کرد.

عضو ناظر شورای اسلامی شهر مشهد در هیئت مدیره نمایشگاه بین المللی مشهد در خصوص افزایش روابط با ترکمنستان، تصریح کرد: این نمایشگاه مقدمه حضور تجار و بازرگانان جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان و همچنین حضور فعالان اقتصادی کشور همسایه در ایران را فراهم کرده و در حوزه های مختلف با توجه به اینکه تعاملات فرهنگی و نقش آفرینی هر دو کشور به لحاظ جغرافیایی اشتراک های زیادی دارد، توانسته زمینه افزایش تعاملات را صورت دهد و ما نیز در مدیریت شهری امیدواریم که این تعاملات در حوزه فرهنگی و اقتصادی افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید