اسلایدریادداشت

جولان غول اجاره مسکن در پی بی تدبیری مسئولین و عدم همدلی صاحبخانه ها 

یادداشت سید علی حسینی

حضرت رسول اکرم(ص) در این باره می فرمایند:«ارحم من فی‌الارض، یرحمک من فی‌السماء» به اهل زمین رحم کن تا آنکه در آسمان است تو را رحم کند.

چند ماهی هست شاهد افزایش قیمت چند برابری رهن منازل و کرایه در تمام مناطق شهر هستیم به صورتی که دیگر خانواده ها برای گرفتن یک سرپناه چند متری با مشکلات زیادی روبرو هستند .

امروز چه نهادی و چه سازمانی متولی نظارت بر قیمت می باشد ؟ واقعا نمی‌دانیم و چرا با وجود امکانات ساخت توسط خود مردم ، در واقع واگذاری زمین و حتی مجوز برای دارندگان زمین ،جلوی مافیای ساخت و احتکار منازل رو نمی‌گیریم ؟

سوال اینجاست چرا با محتکرین مسکن برخورد نمیشود ؟

سرنوشت مالیات بر منازل خالی به کجا رسید ؟؟؟

و هزاران سوال دیگر که واقعا ذهن همه بچه های انقلابی را که منتظر ظهور دولتی برای رفع مشکلات بودند مشغول نموده و امروز مطالبه ای از خودمان داریم ،که ما به کی رای دادیم و چرا مشکلات مسکن بصورت عینی و عملی حل نمیشود .

چرا مادران که باید برنامه تربیت خانواده را بر عهده داشته باشند ، مانند گنجشکان بی لانه هر لحظه منتظر رسیدن عقاب های صاحب خانه هستند تا بخشی از زندگی آنها را گرفته و جز پناه بردن به نهادهای حمایتی ،جایی را ندارند .

چرا کسی از بانکها سوال نمیکند که وام‌های ودیعه مسکن چرا به دست مردم نمی رسد و با درخواست ضامن کارمند و ….. فقط این وامها بوی کبابی بیش نیست .

امروز مطالبه همه جوان‌های انقلابی از همه دستگاههای اجرایی و حاکمیتی و نهادهای خدمت رسان که می‌توانند برای این مشکل قدم بردارند این است ، هر گونه کوتاهی را کنار گذاشته و در اقدامی انقلابی و جهادی در کمتر از ۶ ماه آینده ،با ذکر نوع تصمیم عملیاتی و گزارش کامل اقدامات انجام شده وضعیت این نابسامانی را سرو سامان داده و دلهای نگران هزاران خانواده را شادمان کنند .

این درخواست و مطالبه دیگر جایی برای ترک فعل نگذاشته و مطمئن باشید ، با استعانت از خداوند هر کاری برای کمک به مردم باشد ، انجام شدنی خواهد بود .

سید علی حسینی

شورای معتمدین محلات حاشیه شهر مشهد

شهریور ۱۴۰۱

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید