دسته بندی نشده

جمع‌آوری کتابی در خصوص زنان واقف خراسان رضوی

رئیس شورای انجمن خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: مجمع شورای زنان خیرین سلامت استان درصدد است، کتابی در خصوص زنان واقف استان از گذشته تا به امروز را گردآوری کند.

رئیس شورای انجمن خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: مجمع شورای زنان خیرین سلامت استان درصدد است، کتابی در خصوص زنان واقف استان از گذشته تا به امروز را گردآوری کند. ما قصد داریم به کمک رسانه‌ها، این کار را در سطح ملی انجام دهیم و در طی مراسمی تمام زنان واقف کشور را به مشهد دعوت کرده و از آن‌ها تقدیر کنیم.

آرزو حیدریان با اشاره به شعار «مهربانی مردم برای مردم» اظهار کرد: خیرین ما صداقت می‌خواهند. خیرین دوست دارند زحمتی که کشیده‌اند در جای مناسب به خود خرج شود.

رئیس شورای انجمن خیرین سلامت خراسان رضوی، در خصوص وقف زنان بیان کرد: از گذشته در دیار خود وقف بانوان را داشته‌ایم. مسجد گوهرشاد، وقف ماندگار بانو گوهرشاد است که مظهری برای بانوان این خطه هستند. زنان نوغان نیز با وقف مهریه خود از شوهرانشان خواستند به تشییع پیکر مطهر امام رضا(ع) بروند.

حیدریان افزود: بانوان دیار ما به‌عنوان قلب خانواده‌ها و به دلیل ارادت خاص خود به امام رضا(ع) وقف‌های زیادی داشته‌اند. ما نذر وقف مهریه را در کشور راه‌اندازی کردیم که در این راه گروه‌های کوچک و بزرگ شرکت کرده و مهریه خود را وقف سلامت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه «بانوان معمولاً در کاری وارد می‌شوند که از آن حس رضایت قلبی داشته باشند»، خاطرنشان کرد: در سطح استان بانوان مختلفی داریم که به خاطر ارادت خود به امام رضا(ع) در حوزه‌های سلامت اجتماعی، روانی، معنوی و… کارهای خیر انجام می‌دهند. در شورای زنان بخشی از خیرین به دنبال این هستند که با استفاده از هنر، برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی خانواده کاری انجام بدهند. تئاتر پدرانه با محوریت خانواده و مذهبی کاری از شورای زنان مجمع خیرین سلامت استان است که برای گروه سنی نوجوان و جوان اجرا می‌شود. من به همه خانواده‌ها توصیه می‌کنم که برای دیدن این تئاتر بروند تا فرهنگ تئاتر ترویج شود.

رئیس شورای انجمن خیرین سلامت خراسان رضوی عنوان کرد: در شورای زنان مجمع سلامت استان خراسان رضوی برای نصیحت از زبان هنر استفاده کردیم. امروزه ما نمی‌توانیم به جوان خود مستقیم نصیحت کنیم برای این کار از تئاتر پدرانه استفاده کردیم. این تئاتر در سالن‌های آمفی‌تئاتر مدارس تیزهوشان برگزار شد. به نظر من، تاثیر تئاتر در جامعه بیش‌تر از نصحیت است.

حیدریان با بیان اینکه «در مجمع شورای زنان خیرین سلامت، ترویج فرهنگ نذر نوغان مهریه را داریم»، گفت: مجمع شورای زنان خیرین سلامت استان درصدد است که کتابی در خصوص زنان واقف استان از گذشته تا به امروز را گردآوری کند. ما قصد داریم به کمک رسانه‌ها،   این کار را در سطح ملی  انجام دهیم  و در طی مراسمی تمام زنان واقف کشور را به مشهد دعوت کرده و از آن‌ها تقدیر کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید